Assalamualaikum wbt,

Kita tidak mampu untuk mengekang gelombang wabak Covid-19 yang sedang melanda negara kita, namun adakah wajar untuk kita biarkan diri dan keluarga terdedah kepada serangan wabak ini? Sememangnya langsung tidak wajar, kita dianjurkan untuk mengelakkan dan mencegah diri dengan lebih selamat.

Pelbagai peringatan yang telah diberikan oleh KKM kepada semua rakyat Malaysia. Antara message peringatan yang dianjurkan oleh KKM adalah kerap basuh tangan dan jaga kebersihan diri, kuatkan imuniti serta jarakkan 1 meter antara individu.

Menurut para doktor, Covid-19 ini dijangkiti apabila tubuh badan manusia memiliki imuniti yang rendah. Belum jumpa lagi vaksin untuk menghapuskan virus ini, tetapi ia dapat dihalang jika kita amalkan pemakanan yang tinggi vitamin C. Penjagaan diri dan kebersihan diri, boleh membantu untuk mengelakkan virus melekat pada kita. Sebab itu kita dianjurkan untuk menggunakan sanitizer yang mempunyai 99% alcohol supaya boleh menghapuskan virus tersebut.

Lindungi kesihatan diri dan keluarga anda dengan shaklee. Pasti selamat dan berkesan.

Vitamin Shaklee untuk Kuatkan Imuniti dan Kebersihan diri

InsyaAllah wabak Covid-19 ini pasti berakhir dengan cepat, doakan sahabat semua dan tuliskan setiap hari. Alhamdulillah, Allah lenyapkan Covid-19 dari kami, rumah-rumah kami, negara kami serta di dunia ini. Amin

Shaklee bersama-sama membantu semua untuk memberikan dan melindungi kesihatan anda dengan vitamin-vitamin yang penting bagi meningkatkan kesihatan badan anda. Ia bukan hanya untuk orang dewasa, tetapi juga untuk kanak-kanak serta melindungi kesihatan persekitaran anda.

Vitamin Shaklee Untuk Lindungi Kesihatan Anda


1. Vivix 

Vivix berfungsi melindungi dan menguatkan sel-sel imuniti tubuh badan anda supaya sentiasa berada pada tahap yang maksimum. Gabungan mantap polifenol di dalam vivix berperanan besar dalam meningkatkan imuniti badan supaya dapat menghalang serangan virus dan bakteria.

2. Nutriferon

Nutriferon Granules diformulasi untuk menjaga kesihatan badan agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat dan berfungsi secara semulajadi. Nutriferon juga pantas mengaktifkan perisai semulajadi dan memberikan anda pertahanan yang leih kuat dan kesihatan yang lebih baik.

3. Sustained Release Vita C Plus (Vitamin C)
Vitamin C shaklee berperanan membekalkan vitamin c untuk tubuh badan anda selama 5 jam perlindungan. Vitamin C adalah sumber penting dalam meningkatkan imuniti badan, justeru membantu menghalang dari diserang virus.

4. Performance Drink

Performance Drink berfungsi meningkatkan ketahanan badan pada cuaca yang panas. Ia juga membantu mengelakkan badan terhidrat.

Vitamin Shaklee Untuk Lindungi Kesihatan Anak Anda


1. Mealshakes

Membekalkan 28 jenis sumber vitamin dan mineral bagi mengekalkan kesihatan anak anda terus bernutrisi, sihat dan kuat. Apabila kesihatan badan anak anda berada pada tahap maksimum, insyaAllah anak anda mempunyai imun yang tinggi untuk melawan serangan virus.

2. Vita-Lea for Children

Membekalkan 18 vitamin dan mineral penting untuk tingkatkan kesihatan keseluruhan badan anak anda. 

Lindungi kesihatan anda dan keluarga dengan produk luaran shaklee


1. Get Clean Water Pitcher

Get Clean Water mengaplikasikan sistem penapisan air baharu berbilang paten bagi menghasilkan air yang lebih bersih dan sihat. Berbanding jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar berbahaya - termasuk sehingga 99% plumbum.

2. Basic H

Basic H membantu anda untuk kekalkan permukaan yang bersih. Bersihkan permukaan rumah anda yang terdedah kepada habuk dan bakteria setiap hari menggunakan basic h ini. Titiskan setitik basic H dalam 1 bekas kecil bersama air untuk dibawa kemana sahaja dan bersihkan tangan anda menggunakan air basic h ini. 

3. Fresh Laundry Concentrate

Fresh Laundry Concentrate ini membantu mencuci pakaian anda dengan lebih bersih dari bahan pencemar yang melekat pada baju. Rasai kepuasan yang lebih mendalam dengan pencuci fabrik Fresh Laundry. Rumusan enzim semula jadi ini bukan sahaja membersihkan pakaian dengan lebih baik, malah ia juga sama sekali tidak memudaratkan bumi. Ini bermakna, anda boleh menghidu keharuman pakaian yang dicuci sambil terus menghirup udara yang segar dan nyaman.

Selain daripada itu, produk yang mengandungi Elderberry sangat membantu dalam meningkatkan sistem imun badan anda serta keluarga. Di dalam shaklee, kita ada produk baru yang mengandungi bahan elderberry sebagai ramuan utama. Untuk baca lebih lanjut, boleh klik di link bawah ini.

Baca produk lain yang mengandungi Elderberry:






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.