Assalamualaikum wbt,
Semalam wawa terima pertanyaan dari kawan tentang masalah kegatalan yang beliau alami. Dan sempat juga grab set untuk atasi masalah gata-gatal di celah kawasan yang tersorok dan berlipat. InsyaAllah, ikhtiar secara alami dan dalaman dapat membantu atasi masalah kegatalan.

Tanda-tanda awal jangkitan kulat ialah permukaan kulit cepat menjadi merah, bersisik , dan gatal. Kulit bertukar menjadi kepingan flora dan kulat akan bercambah dengan lebih banyak apabila badan berpeluh. Keadaan yang sedemikian akan memudaratkan kesihatan seseorang. Seseorang yang dijangkiti kulat akan berasa tidak selesa dan sentiasa menggaru-garu untuk menghilangkan rasa gatal. Walau apapun yang penting, cegah ia sebelum berlarutan.

Di sini wawa kongsikan testimoni mereka yang telah menggunakan produk shaklee bagi masalah penyakit kulit. Alhamdulillah, produk shaklee banyak membantu.


Set Kulit Gatal, Set Kulit kurap shaklee, set eczema shaklee, hilang gatal shaklee, hilang kurap shaklee



"x silap...awl2 bulan 10 aritu beli,..guna sbb kulit gatal2...dan melcet sbb asik tgaru2..eh kt kaki de kurap..mak ckp,, darah ko kotor tu..,aduh..tergaru2..dah mcm haper ntah...kikikiki..asik la up status tnye ubat cuci drah cmne...Dan sye pun cuba la 2 produk ni dh niat drah x kotor ..kurap hilang n x gatal2 lg da,..tu je niat nye...
Tp nk tahu pe kesan dr amalan sye ni???-jerawat susah nak kuar...-badan makin bertenaga-eh da sebulan x jump kuarga..smlm jump dieorg ckp da nmpk kurus cikit????kiki bangga jap-bile peyed..darah x berketul mcm dulu...cair n lancar je..xde lg senggugut yg terlampau tu(sye ada endrometriosis)-kurap makin kering(boleh tengok kurap kat kaki saya tu)-kegatalan yg terlampau lgsung xde da-dan pmbuangan najis pun lancar je..(sya ada buasir da hampir 3 taun kesan opration yg mula2 dulu)-Dan kesan yg paling best....berbaloi2 sye beli dgn harga tu sbb smpai skrang masih ada lg walaupun sye makan tetap ikut sukatan...acaner tuh????
Ni saya sndri yg cuba..sbb x tahan tagru2 mlecet n pedih..sya x beli byk2...cuma gla complex & alfalfa je....see!!! niat yg 1..tp kesan yg mnyeluruh...."




baby eczema shaklee, hilang eczema dengan shaklee
Ruam hilang dengan Herbal blend


set eczema shaklee, set kulit gatal shaklee, set kulit eczema shaklee


Untuk mereka yang sedang mencari cara mengubati masalah kulit baik gatal2 dan alahan secara semulajadi tanpa pengambilan ubat krim sapu yang mengandungi steroid, saya sangat syorkan produk shaklee. Antara produk yang boleh diambil untuk masalah penyakit kulit adalah:-


  • ESP - yang kaya dengan protein untuk membantu menghasilkan sel2 baru dan meransang pembentukan semula kulit.
  • Vita E - mencantikkan kulit dan membantu menghilangkan parut yang hodoh.
  • Herbal blend - disapu pada bahagian yang bermasalah, melegakan gatal dan memberikan rasa nyaman dan sejuk pada kulit.
  • Alfalfa - detox dengan membuang toksin2 dalam badan dan memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan, dan ulat air dengan berkesan
  • GLA Complex - mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering dan kurap.
  • Garlic Complex - antibiotik semulajadi dan mengandungi bahan semulajadi melawan fungus/kulat


Boleh juga add on Vitamin C untuk meningkat sistem imun badan dan mencantikkan kulit. Untuk mengetahui produk mana yang sesuai bagi masalah kulit anda dan mengikut budget anda, boleh hubungi wawa. 


BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.

Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia