Assalamualaikum wbt,

Perlukah untuk memakai krim malam? Pernahkan anda terfikir, adakah perlu memakai krim malam pada wajah sebelum tidur? Ramai yang mengambil mudah dan menganggap ia tidak perlu kerana tidak tahu keperluan terhadap kulit wajah.

Semasa tidur pada waktu malam, kulit bekerja untuk memperbaiki kerosakan yang berlaku pada waktu siang dan menjana semula tisu baru. Krim malam biasanya mengandungi bahan malam  atau formula eksklusif untuk penjanaan semula tisu dan mempercepatkan pemulihan tisu supaya kulit wajah kelihatan segar apabila bangun keesokan paginya.

Youth shaklee telah memperkenalkan Advanced Renewal Night Cream untuk membantu menyerlahkan kesihatan kulit wajah samada wanita mahupun lelaki. Ini kerana, kesemua diantara kita sukakan kulit yang sihat dan berseri. 

Advanced Renewal Night Cream Youth Skincare Shaklee





Krim malam youth mempunyai dua jenis iaitu Night Cream Light dan Night Cream Rich. Apakah perbezaan diantara kedua-dua krim malam ini? Perbezaannya adalah:

Krim Malam Light

Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan utama Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus.

Krim Malam Rich

Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga Marin ditambah dengan anti oksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan memperbaharui sel kulit semasa anda tidur, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

Bahan-bahan utama bagi krim malam rich adalah Vital Repair+® Complex, Lotus Japonicus, Shea Butter, Jojoba.

Bagaimana bahan-bahan ini berfungsi membantu menghasilkan sel-sel kulit baru? Kalian boleh baca fungsi setiap bahan yang ada dalam krim malam youth shaklee ini disini. 


Fungsi Advanced Renewal Night Cream Youth

  1. Membantu mencerahkan kulit secara semulajadi
  2. Memperbaharui sel kulit semasa tidur waktu malam
  3. Membekalkan nutrien yang cukup pada kulit
  4. Melembapkan kulit yang kering dan bersisik
  5. Mengecutkan jerawat dan mengurangkan keradangan kulit
  6. Tinggi antioksidan dan melambatkan penuaan
  7. Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan berseri
  8. Membuatkan kulit kelihatan muda, licin dan cerah
  9. Menyamankan kulit selepas seharian terdedah kepada radikal bebas
  10. Mengekalkan tahap kelembapan kulit anda, memberi tenaga dan menyokong proses pembaharuan sel semula agar kulit anda kelihatan segar, bila-bila masa, di mana sahaja. (sesuai ketika travel)
  11. Memastikan kulit anda lembu dan anjal, agar kulit anda tidak mudah kering di bawah suhu yang ekstrim
Baca : 







Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;


Ramuan utama youth skincare Shaklee, fakta youth Shaklee, pengalaman guna youth Shaklee, youth untuk cerahkan wajah, harga youth skincare Shaklee, kenapa youth Shaklee, kelebihan youth skincare Shaklee, kebaikan cleanser youth Shaklee, cara guna cleanser youth Shaklee, youth Shaklee, youth cleanser, youth skincare Shaklee, youth Shaklee price, youth activating serum Shaklee, youth Shaklee review, youth Shaklee untuk jeragat, youth Shaklee cleanser, youth spf 50, youth Shaklee ingredients, youth Shaklee set,


Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.