Asslamualaikum wbt,

Apa yang terlintas difikiran uols bila berbicara tentang panau? Bagi wawa, ia suatu yang tak tahu nak selesaikan sebab nak kata gatal tak gatal, nak sapu ubat tak tahu nak sapu ubat apa, nak makan tapi tak sakit. At the end, biar je sampai dia hilang sendiri. 

Jika sedikit dan mudah hilang bolehlah kita happy -happy kan. Cuba banyak dan jenis merebak, malu juga bila orang tengok. Betul ke betul?

Ok, jom kita lihat apa yang vitamin shaklee boleh bantu? macam mana nak hilangkan panau yang tumbuh melata kat badan ni. Kita ada 4 jenis vitamin yang mana uols kena ambil kesemuanya bagi membantu percepatkan proses hilangkan panau dengan cepat dan berkesan.


KHASIAT DAN FUNGSI SET PANAU SHAKLEE



*Garlic Complex*
Garlic merupakan antibiotik semulajadi yang sangat berkesan dan dapat menghalang kulat dari tumbuh dan merebak pada kulit.

*Alfalfa Complex*
Alfafa bertindak sebagai anti kulat, menyingkirkan toksin dan memperbaiki keadaan kulit dengan berkesan.

*Vitamin C*
Membantu meningkatkan sistem pertahanan tubuh untuk melawan jangkitan kulat. Vitamin C juga penting untuk kulit yang sihat dan sekata.

*Krim Herba Blend*
Krim serbaguna ini melegakan kulit, menghilangkan kegatalan dan berkesan untuk melembutkan kulit termasuk kulit yang kasar di seluruh tubuh termasuk pada tumit dan siku.

Nantikan next entry untuk lihat keberkesanan dan testimoni pengguna set panau ya.


BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat


Hubungi kami untuk info/order:
Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia