Wednesday, 9 December 2020

Testimoni Youth Skincare Shaklee Jeragat Degil Hilang

Assalamualaikum wbt,

Adakah anda mempunyai masalah jeragat yang susah nak hilang? Pelbagai cara sudah dilakukan, tetapi jeragat tetap juga kelihatan. Jeragat merupakan tompokan warna sedikit gelap yang timbul dipermukaan kulit sehingga menimbulkan tona kulit wajah yang tidak sekata.

Jeragat bukanlah sesuatu yang membahayakan, namun ia boleh menyebabkan individu mengalami perasaan kurang keyakinan diri dan memberi kesan penampilan pada individu. Pada petang ini, Wawa akan kongsikan testimoni youth skincare yang membantu menghilangkan jeragat terhadap penggunanya. Ada diantara mereka mengalami masalah jeragat sejak 30 tahun lamanya, alhamdulillah selepas menggunakan 1 tahun youth skincare ini, kulit beliau telah bebas dari jeragat tebal.

Apa itu Jeragat?

Jeragat ialah tompok-tompok kecil yang memenuhi bahagian muka anda seperti dahi, pipi, hidung, dan kawasan sekitar mulut. Tompok jeragat selalunya berwarna lebih gelap dari warna kulit asal dan ini menyebabkan tona kulit anda kelihatan tidak sekata.

Bagi mereka yang berkulit cerah, kebiasaannya tompok jeragat akan berwarna coklat manakala mereka yang berkulit gelap pula akan mendapat tompok yang berwarna hitam.

Kadangkala, saiz jeragat yang kecil ini akan kelama-lamaan membesar kemudiannya bercantum dengan jeragat yang lain dan akhirnya memenuhi setiap ruang di wajah anda. Ini menyebabkan wajah anda kelihatan tidak menarik dan gelap.



Testimoni Youth Skincare Shaklee Jeragat Degil Hilang

Disini Wawa kongsikan 5 feedback dan testimoni pengguna Youth Skincare shaklee yang berpuas hati dan gembira kulit mereka bebas dari jeragat. Jom lihat kegembiraan mereka, anda juga mampu menghilangkan jeragat seperti mereka dengan mudah.

1. Jeragat Makin Pudar

set jeragat shaklee pengalaman guna youth shaklee testimoni serum youth shaklee harga serum youth shaklee benzoil peroksida jeragat testimoni serum shaklee cara hilangkan jeragat, cara hilangkan jerawat dengan cepat, radiance C+E, Uncategorized, Youth Skincare APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? 3 Jenis Hyperpigmenation Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk?  Ramai yang tahu Shaklee dah keluarkan produk skincare mereka sendiri selepas 8 tahun kajian. Alhamdulillah. Dan ju sendiri merupakan antara pengguna setia Youth . Memang banyak sangat perubahan positif bila guna Youth ni tau, yang jerawat dah hilang jerawat, yang kulit kusam dah jadi berseri dan yang jeragat dah jadi makin licin dan hilang jeragat. wah , hebat kan?  Untuk hilangkan jeragat , bahan yang kena uolls kena cari ialah bahan yang mencerahkan kulit atau Brightening Agent dan sebelum tu kena tahu dulu apa punca jeragat ni.  APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? Jeragat atau pigmentation adalah kesan akibat penghasilan melanin yang berlebihan. Melanin ni benda baik sebenarnya, fungsinya macam benteng yang halang sinar UV dari serang sel kulit. Korang tahu kan, sinar UV ni boleh musnahkan kolagen dan elastin, dan galakkan radikal bebas yang boleh rosakkan sel.  Biasanya akan muncul tompok-tompok hitam dan gelap.  3 Jenis Hyperpigmenation Melasma – jeragat yang disebabkan oleh perubahan hormon dan biasanya naik sewaktu mengandung. Biasanya kat muka dan badan. Sunspots – jeragat disebabkan terdedah kepada matahari pada waktu yang sangat lama. Juga dipanggil liver spots atau solar lentigines. Biasanya pada muka dan tangan. Post-Inflammatory Hyperpigmentation – adalah kesan akibat kecederaan pada kulit. contohnya parut hitam kesan peninggalan jerawat. Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk? Sun exposure akan tingkatkan penghasilan melanin. Makin banyak melanin, makin banyaklah pigmentasi/jeragat/tompok hitam pada kulit.  Apa yang menyebabkan hyperpigmentation/jeragat/tompok hitam?
Jeragat semakin pudar - Puan Laila
Puan Laila menggunakan Youth skincare melebihi 3 bulan mendapati, kulitnya semakin lembap dan halus. Tona kulit semakin sekata, liang pori semakin mengecil dan jeragat juga semakin pudar. Garis-garis halus atas hidung juga makin hilang.

2. Jeragat Pada Kulit Muka Makin Berkurang

set jeragat shaklee pengalaman guna youth shaklee testimoni serum youth shaklee harga serum youth shaklee benzoil peroksida jeragat testimoni serum shaklee cara hilangkan jeragat, cara hilangkan jerawat dengan cepat, radiance C+E, Uncategorized, Youth Skincare APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? 3 Jenis Hyperpigmenation Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk?  Ramai yang tahu Shaklee dah keluarkan produk skincare mereka sendiri selepas 8 tahun kajian. Alhamdulillah. Dan ju sendiri merupakan antara pengguna setia Youth . Memang banyak sangat perubahan positif bila guna Youth ni tau, yang jerawat dah hilang jerawat, yang kulit kusam dah jadi berseri dan yang jeragat dah jadi makin licin dan hilang jeragat. wah , hebat kan?  Untuk hilangkan jeragat , bahan yang kena uolls kena cari ialah bahan yang mencerahkan kulit atau Brightening Agent dan sebelum tu kena tahu dulu apa punca jeragat ni.  APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? Jeragat atau pigmentation adalah kesan akibat penghasilan melanin yang berlebihan. Melanin ni benda baik sebenarnya, fungsinya macam benteng yang halang sinar UV dari serang sel kulit. Korang tahu kan, sinar UV ni boleh musnahkan kolagen dan elastin, dan galakkan radikal bebas yang boleh rosakkan sel.  Biasanya akan muncul tompok-tompok hitam dan gelap.  3 Jenis Hyperpigmenation Melasma – jeragat yang disebabkan oleh perubahan hormon dan biasanya naik sewaktu mengandung. Biasanya kat muka dan badan. Sunspots – jeragat disebabkan terdedah kepada matahari pada waktu yang sangat lama. Juga dipanggil liver spots atau solar lentigines. Biasanya pada muka dan tangan. Post-Inflammatory Hyperpigmentation – adalah kesan akibat kecederaan pada kulit. contohnya parut hitam kesan peninggalan jerawat. Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk? Sun exposure akan tingkatkan penghasilan melanin. Makin banyak melanin, makin banyaklah pigmentasi/jeragat/tompok hitam pada kulit.  Apa yang menyebabkan hyperpigmentation/jeragat/tompok hitam?
Jeragat pada kulit makin kurang - Puan Nadia
Jeragat pada kulit muka saya makin berkurang dan kulit makin canti. - Puan Nadia

3. Kesan Jeragat Nampak Berkurang 

set jeragat shaklee pengalaman guna youth shaklee testimoni serum youth shaklee harga serum youth shaklee benzoil peroksida jeragat testimoni serum shaklee cara hilangkan jeragat, cara hilangkan jerawat dengan cepat, radiance C+E, Uncategorized, Youth Skincare APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? 3 Jenis Hyperpigmenation Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk?  Ramai yang tahu Shaklee dah keluarkan produk skincare mereka sendiri selepas 8 tahun kajian. Alhamdulillah. Dan ju sendiri merupakan antara pengguna setia Youth . Memang banyak sangat perubahan positif bila guna Youth ni tau, yang jerawat dah hilang jerawat, yang kulit kusam dah jadi berseri dan yang jeragat dah jadi makin licin dan hilang jeragat. wah , hebat kan?  Untuk hilangkan jeragat , bahan yang kena uolls kena cari ialah bahan yang mencerahkan kulit atau Brightening Agent dan sebelum tu kena tahu dulu apa punca jeragat ni.  APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? Jeragat atau pigmentation adalah kesan akibat penghasilan melanin yang berlebihan. Melanin ni benda baik sebenarnya, fungsinya macam benteng yang halang sinar UV dari serang sel kulit. Korang tahu kan, sinar UV ni boleh musnahkan kolagen dan elastin, dan galakkan radikal bebas yang boleh rosakkan sel.  Biasanya akan muncul tompok-tompok hitam dan gelap.  3 Jenis Hyperpigmenation Melasma – jeragat yang disebabkan oleh perubahan hormon dan biasanya naik sewaktu mengandung. Biasanya kat muka dan badan. Sunspots – jeragat disebabkan terdedah kepada matahari pada waktu yang sangat lama. Juga dipanggil liver spots atau solar lentigines. Biasanya pada muka dan tangan. Post-Inflammatory Hyperpigmentation – adalah kesan akibat kecederaan pada kulit. contohnya parut hitam kesan peninggalan jerawat. Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk? Sun exposure akan tingkatkan penghasilan melanin. Makin banyak melanin, makin banyaklah pigmentasi/jeragat/tompok hitam pada kulit.  Apa yang menyebabkan hyperpigmentation/jeragat/tompok hitam?
Kesan jeragat nampak berkurang - Puan Rozyta
Kesan jeragat nampak berkurang dan warna kulit semakin sekata. - Puan Rozyta.

4. Kesan Jeragat 30 Tahun Hilang Dengan Youth

set jeragat shaklee pengalaman guna youth shaklee testimoni serum youth shaklee harga serum youth shaklee benzoil peroksida jeragat testimoni serum shaklee cara hilangkan jeragat, cara hilangkan jerawat dengan cepat, radiance C+E, Uncategorized, Youth Skincare APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? 3 Jenis Hyperpigmenation Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk?  Ramai yang tahu Shaklee dah keluarkan produk skincare mereka sendiri selepas 8 tahun kajian. Alhamdulillah. Dan ju sendiri merupakan antara pengguna setia Youth . Memang banyak sangat perubahan positif bila guna Youth ni tau, yang jerawat dah hilang jerawat, yang kulit kusam dah jadi berseri dan yang jeragat dah jadi makin licin dan hilang jeragat. wah , hebat kan?  Untuk hilangkan jeragat , bahan yang kena uolls kena cari ialah bahan yang mencerahkan kulit atau Brightening Agent dan sebelum tu kena tahu dulu apa punca jeragat ni.  APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? Jeragat atau pigmentation adalah kesan akibat penghasilan melanin yang berlebihan. Melanin ni benda baik sebenarnya, fungsinya macam benteng yang halang sinar UV dari serang sel kulit. Korang tahu kan, sinar UV ni boleh musnahkan kolagen dan elastin, dan galakkan radikal bebas yang boleh rosakkan sel.  Biasanya akan muncul tompok-tompok hitam dan gelap.  3 Jenis Hyperpigmenation Melasma – jeragat yang disebabkan oleh perubahan hormon dan biasanya naik sewaktu mengandung. Biasanya kat muka dan badan. Sunspots – jeragat disebabkan terdedah kepada matahari pada waktu yang sangat lama. Juga dipanggil liver spots atau solar lentigines. Biasanya pada muka dan tangan. Post-Inflammatory Hyperpigmentation – adalah kesan akibat kecederaan pada kulit. contohnya parut hitam kesan peninggalan jerawat. Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk? Sun exposure akan tingkatkan penghasilan melanin. Makin banyak melanin, makin banyaklah pigmentasi/jeragat/tompok hitam pada kulit.  Apa yang menyebabkan hyperpigmentation/jeragat/tompok hitam?
Jeragat Bebas Dengan Youth Skincare - Puan Salina
Inilah perubahan paling ketara buat Puan Salina selepas menggunakan Youth skincare shaklee selama 1 tahun. Kejan jeragat akibat penggunan produk berkimia selama lebih 30 tahun.

5. Kesan Jeragat Kulit Mak Mertua Di Pipi Dah Hilang

set jeragat shaklee pengalaman guna youth shaklee testimoni serum youth shaklee harga serum youth shaklee benzoil peroksida jeragat testimoni serum shaklee cara hilangkan jeragat, cara hilangkan jerawat dengan cepat, radiance C+E, Uncategorized, Youth Skincare APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? 3 Jenis Hyperpigmenation Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk?  Ramai yang tahu Shaklee dah keluarkan produk skincare mereka sendiri selepas 8 tahun kajian. Alhamdulillah. Dan ju sendiri merupakan antara pengguna setia Youth . Memang banyak sangat perubahan positif bila guna Youth ni tau, yang jerawat dah hilang jerawat, yang kulit kusam dah jadi berseri dan yang jeragat dah jadi makin licin dan hilang jeragat. wah , hebat kan?  Untuk hilangkan jeragat , bahan yang kena uolls kena cari ialah bahan yang mencerahkan kulit atau Brightening Agent dan sebelum tu kena tahu dulu apa punca jeragat ni.  APA ITU JERAGAT ATAU PIGMENTASI? Jeragat atau pigmentation adalah kesan akibat penghasilan melanin yang berlebihan. Melanin ni benda baik sebenarnya, fungsinya macam benteng yang halang sinar UV dari serang sel kulit. Korang tahu kan, sinar UV ni boleh musnahkan kolagen dan elastin, dan galakkan radikal bebas yang boleh rosakkan sel.  Biasanya akan muncul tompok-tompok hitam dan gelap.  3 Jenis Hyperpigmenation Melasma – jeragat yang disebabkan oleh perubahan hormon dan biasanya naik sewaktu mengandung. Biasanya kat muka dan badan. Sunspots – jeragat disebabkan terdedah kepada matahari pada waktu yang sangat lama. Juga dipanggil liver spots atau solar lentigines. Biasanya pada muka dan tangan. Post-Inflammatory Hyperpigmentation – adalah kesan akibat kecederaan pada kulit. contohnya parut hitam kesan peninggalan jerawat. Apa yang menyebabkan hyperpigmetation jadi makin teruk? Sun exposure akan tingkatkan penghasilan melanin. Makin banyak melanin, makin banyaklah pigmentasi/jeragat/tompok hitam pada kulit.  Apa yang menyebabkan hyperpigmentation/jeragat/tompok hitam?
Jeragat dipipi hilang
Ini pula kesan terhadap Mak Mertua Ana yang memakai Youth skincare sejak bulan September tahun 2018. Bahagian jeragat di pipi semakin pudar dan kulit lebih glowing dan tidak kusam. 

Ini dia antara testimoni dan feedback customer yang mencuba Youth Skincare shaklee untuk atasi masalah jeragat dan pigmentasi mereka.


Owh ye kawan-kawan, bulan ini kita ada promosi youth skincare, dimana pembelian cleanser dan mana-mana produk youth akan mencapat pouch inspire shaklee.

Baca juga info tentang ;

Set Cantik Shaklee

Jika anda berminat untuk dapatkan set promosi dan ingin menjadi ahli shaklee dengan percuma, boleh hubungi wawa hari ini.

Baca juga tentang promosi bulanan ;

Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.


Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 Comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊