Assalamualaikum wbt dan Selamat Sejahtera :)


agen shaklee paka




Hai semua, selamat datang ke blog vitaminwawa.com , saya Wan Rokiah Wan Ismail merupakan pengedar sah shaklee sejak 2014 hingga sekarang. Saya juga pengguna tegar vitamin shaklee sejak 2014 hingga kini, syukur alhamdulillah sejak mengamalkan vitamin shaklee kesihatan saya tidak seperti dahulu lagi.

Kini, Allah kurniakan saya kesihatan yang baik dan bukan hanya diri saya sendiri malah anak, suami dan kedua ibu ayah saya juga mengamalkan makan vitamin shaklee hingga sekarang. Bukan hanya vitamin untuk kesihatan dalaman, saya juga pengguna setia youth skincare shaklee sejak tahun 2018 hingga kini.

Baca :



5 Sebab Kami Pengedar Shaklee Pilihan Anda


1. Yuran Pendaftaran hanya RM35 sahaja

2. Servis Penghantaran RM 10 sahaja ke Seluruh Malaysia!

3.  Pengedar Shaklee Bertauliah sejak 2014

Saya telah menghadiri Wellness Workshop (basic Product Workshop) dan mempunyai sijil penyertaan sepanjang 2014 & 2015. InshaAllah saya akan bantu anda mencapai kesihatan yang anda inginkan melalui ikhtiar dengan Produk Shaklee.

Saya merupakan pengguna Shaklee sejak 2014 hingga kini. Secara jujurnya, sejak itu saya tidak cuba produk supplement jenama lain. Dengan ikhtiar ini, Alhamdulillah saya dapat miliki kulit wajah yang sihat, kesihatan yang lebih baik seperti tiada lagi gastrik, masalah resdung suami saya semakin pulih, masalah berat badan dibawah BMI juga semakin normal, kesihatan kedua ibu ayah saya juga berada ditahap yang amat memuaskan.

Saya percaya supplement sangat penting dalam kehidupan saya seorang isteri, pekerja dan businesswoman.

Saya mula berbisnes Shaklee sejak Feb 2014. Pada Mar 2014, saya mencapai pangkat kedua di dalam Shaklee iaitu Supervisor. Sejak dari itu, saya dan suami berganding bahu bekerjasama dalam memastikan pencapaian dalam business kami semakin berkembang. Kini, saya telah memiliki 11 orang Agen Shaklee Yang Bertauliah dibawah kelolaan saya sendiri.

InshaAllah kami suami isteri komited membantu anda berikhtiar meningkatkan tahap kesihatan anda.
Saya boleh dihubungi melalui Whatsapp di 019-9966576. Peribadi kami yang ceria inshaAllah membuat anda selesa dan tidak berasa janggal.

Nama : Puan Wawa (WAN ROKIAH BT WAN ISMAIL)
Sid No : 1109915
Phone No : 019-9966 576
Email : wanrokiahwanismail@gmail.com
Website : www.vitaminwawa.com

FREE CONSULTATION


4. Pengguna Shaklee Sejak 2014

Terbukti berkesan kerana saya telah mencubanya dan mengamalkan set kulit sejak 2014 lagi. Selain set kulit, saya sangat konsisten dengan SET BERTENAGA SHAKLEE. Alhamdulillah, dengan kerja ofis melebihi 10 jam setiap hari, ditambah pula dengan part time bisnes saya sangat-sangat memerlukan badan yang bertenaga setiap hari.

Amazingly, alhamdulillah dengan izin Allah swt produk Set Badan Bertenaga banyak membantu saya.

Berpuluh testimoni dari customers saya sendiri dan beribu testimoni dari sahabat-sahabat pengguna produk shaklee telah berjaya mereka rasai.

Jika anda inginkan kesihatan yang baik dan bertenaga sepanjang hari, saya sangat mengesyorkan anda mengamalkan set kesihatan dan set bertenaga dari produk shaklee ini.

5.  Konsultansi Pantas dan Mesra

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?


Instagram :VITAMINWAWA
Emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 
 ID Shaklee: 1109915 
 COD Vitamin Shaklee : Paka & Ketengah Jaya

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”





Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;


Ramuan utama youth skincare Shaklee, fakta youth Shaklee, pengalaman guna youth Shaklee, youth untuk cerahkan wajah, harga youth skincare Shaklee, kenapa youth Shaklee, kelebihan youth skincare Shaklee, kebaikan cleanser youth Shaklee, cara guna cleanser youth Shaklee, youth Shaklee, youth cleanser, youth skincare Shaklee, youth Shaklee price, youth activating serum Shaklee, youth Shaklee review, youth Shaklee untuk jeragat, youth Shaklee cleanser, youth spf 50, youth Shaklee ingredients, youth Shaklee set,


Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.