Assalamualaikum wbt,

Adakah anda seorang pengguna vitamin shaklee? Jika ya, adakah anda sudah menjadi ahli shaklee? Jika ya, anda sangat bertuah. Jika belum menjadi ahli, anda boleh rebut peluang pada bulan ini dengan mendaftar sebagai ahli shaklee secara PERCUMA.

CARA JADI AHLI SHAKLEE, cara jadi ahli shaklee 2021, cara daftar ahli shaklee, peluang bisnes shaklee, peluang jana pendapatan shaklee, bisnes shaklee, bisnes online shaklee

 CARA JADI AHLI SHAKLEE                          


Mendaftar sebagai ahli shaklee ada 2 cara, iaitu :

1. Menjadi ahli shaklee secara PERCUMA.
  • Promosi menjadi ahli percuma pada bulan ini hanya dengan belian produk bernilai RM100 sahaja. (Sah sehingga 31 December 2021).
  • Selepas tamat promosi ini, untuk menjadi ahli shaklee secara percuma, anda perlu membuat belian melebihi 100uv bersamaan dengan RM380 produk dalam satu resit.
2. Menjadi ahli shaklee secara BERBAYAR.
  • Bayaran hanya bernilai RM35 sahaja.
  • Tanpa belian produk pun boleh.

PERSOALAN TENTANG JADI AHLI SHAKLEE

1. Apa saya dapat dengan mendaftar sebagai ahli shaklee?
  • Dapat penjimatan harga sehingga 20% untuk pembelian produk.
  • Layak dapat cash rebate jika belian melebihi RM580 dan keatas.
  • Berpeluang menjadi agen hanya dengan berkongsi kebaikan produk kepada ahli keluarga dan rakan-rakan.
  • Berpeluang mendapat ganjaran 3 C dalam bisnes shaklee. (mengikut terma dan syarat)
  • Jika harga retail satu tong ESP berharga RM161, tidak mahukah anda kami menawarkan harga sebanyak RM129 sahaja. Anda dapat jimat RM32. Tidak mahu? hihi
  • Jika boleh dapat harga murah, kenapa perlu bayar harga yang mahal. Betul ke betul sangat?

2. Kalau saya daftar ahli shaklee, perlu ke saya menjual?
  • Tidak perlu, menjual produk shaklee tiada paksaan. Kami menawarkan harga penjimatan sehingga 20% kepada anda, adakah anda ingin menolaknya?

3. Jika saya berminat untuk menjual, bagaimana saya nak menjadi agen yang baik?
  • Selepas mendaftar, kami akan bantu anda untuk menggunakan website shaklee secara lebih detail, bagaimana untuk order, bagaimana untuk mendaftar ahli baru dibawah anda, bagaimana untuk mendapatkan info produk.

4. Saya selalu mendengar tentang 3 C, apa itu 3 C?
  • 3 C adalah peluang yang shaklee tawarkan kepada semua SID yang mendaftar sebagai ahli shaklee.
  • Cash Bonus, Car Bonus dan Convention (Pecutian Mewah Percuma). Bagi ahli baru, anda berpeluang mendapat Cash Bonus pada bulan pertama anda mendaftar dan membuat belian / jualan melebihi RM580 keatas sahaja. C kedua dan ketiga anda perlu menjadi leader terlebih dahulu, baru dapat unlock mengikut terma dan syarat.
  • Baca tentang 3 C disini.

APA YANG SAYA DAPAT JADI AHLI SHAKLEE


Setiap pendaftaran ahli shaklee 2020, anda akan mendapat starter kit iaitu E-memberkit yang mana mengandungi:

  • Product guide
  • Business guide
  • Nnutrition
  • Dr Forest C.Shaklee thoughtsmanship

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE DIBAWAH TEAM BYG


Sejak negara kita dilanda covid-19, PKP, pandemik, dan kini endemik, ramai yang terkesan ekonomi keluarga masing-masing. Ramai yang sedar bahawa, kita perlu lakukan sesuatu untuk mengubah ekonomi keluarga dan membantu diri keluar dari kepompong bergantung kepada kerja hakiki semata. 

Lebih puluhan ribu kehilangan kerja dimusim pkp, ramai yang mengalami tekanan, kemurungan akibat daripada pandemik covid-19. Jadi, apakah yang kami dapat bantu anda untuk ubah ekonomi keluarga?

  1. Kami akan bantu anda untuk menjadi agen yang aktif jika berminat untuk menjadikan shaklee sebagai bisnes anda.
  2. Tidak perlu memegang stok, zero modal. Anda hanya perlu berkongsi apa kesan yang anda dapat selepas mengamalkan makan supplemen shaklee.
  3. Kami menyediakan kelas bimbingan (produk knowledge) setiap bulan secara online.
  4. Kami mempunyai team yang kuat di Malaysia dibawah bimbingan (Maestro) Master Nadiah Suhaidi dan Master Amir Marzhuki serta (S2uFamilies) Master Iffah Anuar dan Master Firdhaus Zulkifli serta (Euphoria) dibawah Master Norita dan Master Naquib.
  5. Kelas bimbingan leadership disediakan.
Apa tunggu lagi? Jika anda betul-betul ingin merubah idup anda, maka bertindak sekarang. InsyaAllah ini adalah pembuka jalan kepada diri kita semua. Salam sayang..







Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.