Assalamualaikum wbt,

Testimoni Youth Shaklee : Pengalaman Sendiri Guna Skincare Youth | Ini pengalaman Wawa sendiri menggunakan youth shaklee dimana sangat banyak perubahan pada kulit wawa dari dulu hingga sekarang.

Pada awalnya, wawa risau juga untuk menggunakan Youth Skincare shaklee ini memandangkan harganya boleh tahan, namun dek kerana tak dapat menahan godaan daripada kawan-kawan sid yang lain, wawa terjebak juga beli fullset Youth dengan harga RM1,340 yang mana mempunyai enam item iaitu:
  1. Youth Luminous Gel Oil Cleanser - wawa suka sangat guna cleanser ini sebab dia sesuai untuk semua kulit berminyak, kering, sensitif.
  2. Youth Perfecting Skin Toner - bila wawa pakai dia rasa lagi sejuk dan lembut kulit. i like it!
  3. Youth Activating Serum - sangat cepat bantu perbaharui sel kulit, dia ada 10 kali bahan aktif untuk berikan kesan yang optimum pada kulit.
  4. Youth Age Defense Moisturizer spf50 - melindungi kulit wawa dari sinaran uv selama 500 minit setiap kali penggunaan.
  5. Youth Radiance C+E - membantu mempercepatkan hilang jerawat, kecut jerawat dan bebas parut. Sesuai juga untuk korang yang ada jeragat.
  6. Youth Advanced Renewal Night Cream - membantu memperbaiki sel kulit sewaktu kita tidur.

Testimoni Youth Shaklee : Pengalaman Sendiri Guna Skincare Youth

Dulu kulit wawa jenis berjerawat, kusam, parut dan berminyak terutamanya dibahagian dagu, bawah leher, tepi telinga. Manakala beminyak di bahagian hidung dan dahi, kulit wawa dulu kusam dan macam-macam compact powder wawa cuba pakai untuk cover.  Boleh tengok gambar bawah ni.😊
harga youth skincare shaklee  youth skincare shaklee review  pakai youth shaklee naik jerawat  kelebihan youth skincare shaklee  pengalaman guna youth shaklee.  youth shaklee vs mary kay youth shaklee price  pengalaman guna youth shaklee.  youth shaklee cleanser  youth shaklee review  pakai youth shaklee naik jerawat  youth shaklee testimoni  youth shaklee vs mary kay  youth shaklee untuk jeragat  shaklee youth skincare reviews  youth shaklee cleanser
Testimoni Youth Shaklee : Pengalaman sendiri guna Youth shaklee

Sebelum - masa ni wawa tengah pregnant 2/3 bulan. Masa ni tetiba banyak gila jerawat naik, mungkin horman pregnant agaknya.

Selepas - gambar sekarang, selepas konsisten gunakan youth skincare shaklee.

Testimoni Youth Skincare Shaklee - Pengalaman Sendiri Guna Youth 


Apa perubahan yang wawa rasa dan alami sendiri selepas guna set kulit youth shaklee?
  • Muka makin lembut dan halus
  • Jerawat dah jarang naik. Ada naik pun cepat je hilang.
  • Kulit tak berparut.
  • Whitehead dan blackhead kat muka dah hilang.
  • Muka tak kusam macam dulu
  • Kulit muka rasa makin tegang
  • Garis halus bawah mata makin kurang.
  • Bintik hitam dah tidak kelihatan dan makin kurang.

Dulu wawa juga ada masalah jerawat yang teruk dibawah bahagian dagu dan tepi dagu. anda boleh lihat video ini juga ye. Alhamdulillah, sekarang ini masalah jerawat tersebut sudah hilang sepenuhnya.


Gambar Youth Skincare Shaklee yang wawa guna.


Testimoni Youth Shaklee : Pengalaman Sendiri Guna Skincare Youth
Full set Youth skincare shaklee

Bagi anda yang baru nak cuba youth skincare ini, anda perlu mulakan dengan yang basic dahulu. Mula-mula wawa guna set basic yang ada cleanser, toner, moisturizer dan night crean. Cara penggunaannya adalah setiap hari, 2-3 kali sehari. Selepas seminggu, baru wawa tambah pula dengan treatment set yang ada serum, radiance c+e.

Jika anda baru nak mencuba youth shaklee dan bajet yang rendah, masih boleh menggunakan set basic dan hasilnya juga berkesan kerana kesemua produk youth shaklee mempunyai bahan aktif youth complex. 

Cara penggunaan guna youth skincare shaklee setiap hari.

  • Siang - cleanser, toner, moisturizer + sunscreen / sunblock.
  • Malam - cleanser, toner, serum, radiance c+e dan night cream.
Radiance wawa guna setiap hari 1, ada orang sayang. wawa pakai je satu seluruh muka.
Bestnya pakai radiance, kulit memang jadi best giler tambah pula kalau ada jerawat nak naik, esok tu terus hilang.

Sekarang ini, wawa tambah lagi dengan masker dan cream siang. Nak tengok testimoni youth shaklee yang lain? Boleh tengok sini, Testimoni Youth shaklee.
Part yang paling best sejak wawa guna youth skincare shaklee ini adalah, kita tak perlu lagi nak pakai foundation atau compact power. Biasanya, wawa akan keluar dengan kulit yang disapu dengan moisturizer sahaja pada waktu siang dan serum pada waktu malam.
Tapiiii, mommy pernah pakai compact powder, dan makeup sikit-sikit kat muka. Serius jadi lagi lawa. Kulit jadi lagi glowing tau. Make up akan jadi lebih sekata.

Kalau tanya wawa, berapa bintang nak bagi kat youth? Ofcourse wawa bagi 10 ðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸðŸŒŸ

Harga Youth Skincare Shaklee


harga youth skincare shaklee  youth skincare shaklee review  pakai youth shaklee naik jerawat  kelebihan youth skincare shaklee  pengalaman guna youth shaklee.  youth shaklee vs mary kay youth shaklee price  pengalaman guna youth shaklee.  youth shaklee cleanser  youth shaklee review  pakai youth shaklee naik jerawat  youth shaklee testimoni  youth shaklee vs mary kay  youth shaklee untuk jeragat  shaklee youth skincare reviews  youth shaklee cleanser
Mini Youth skincare shaklee | Klik gambar untuk lihat harga set youth shaklee
Anda boleh dapatkan Youth dengan 3 set utama iaitu :
  1. Youth Starter Set - RM 680
  2. Youth Renew & Maintain Set - RM 1,010
  3. Youth Intensive Treatment & Repair Set - RM 1,340
Baca juga info lengkap tentang ;

Set Cantik Shaklee


Jika anda berminat untuk dapatkan set promosi dan ingin menjadi ahli shaklee dengan percuma, boleh hubungi wawa hari ini.

Baca juga tentang promosi bulanan ;

Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.


Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia