Assalamualaikum wbt,

Trend hilang pekerjaan meningkat kepada 200% selepas berlakunya pandemik covid-19. Keadaan ini amat membimbangkan rakyat terutamanya yang mana terpaksa berhadapan dengan hutang kereta, rumah dan sebagainya.

Jika 6 bulan yang lalu, kerajaan membolehkan kita moratorium dengan penangguhan bayaran bagi meringankan beban rakyat. Namun, tempoh moratorium sudah pun habis kita wajib teruskan pembayaran pinjaman balik bermula October 2020.


Peluang Jana Pendapatan Online


Bisnes shaklee, bisnes mudah tanpa modal, jana pendapatan online, jana pendapatan tanpa modal, bisnes shaklee paling mudah


Tahukah anda purata orang kehilangan kerja semakin meningkat sejak Mac 2020 hingga sekarang lebih 90 ribu orang menyebabkan tak dapat bayar kereta. 

Kerana itu, #bygacademy Shaklee menyediakan platform yang terbaik iaitu membuka peluang kepada semua golongan untuk join dropship dan agen Shaklee agar dapat mengatasi masalah ini. 

Melalui #bygacademy Shaklee, anda dapat bersama dengan jemaah dan hebat, sistem agen yang mantap dan boleh mendapat sales dari ratusan ringgit hingga ribuan ringgit.

Wawa yakin dan percaya dengan izin Allah, selepas anda join #bygacademy Shaklee, anda akan melihat wang di dalam akaun bank anda semakin bertambah, anda akan mendengar suami anda berkata "syukur Alhamdulillah dah tak dapat surat saman bulan ni" dan anda akan merasa sangat bahagia kerana mampu bantu lebih ramai orang untuk menjana pendapatan dengan #bygacademy Shaklee.

Klik link ini untuk terus mendaftar agen,




#wawashakleestory
#pengedarshakleepaka
#vitaminwawa
BYG Academy - Shaklee Business

Owh ye kawan-kawan, bulan ini kita ada promosi youth skincare, dimana pembelian cleanser dan mana-mana produk youth akan mencapat pouch inspire shaklee.

Baca juga info tentang ;

Set Cantik Shaklee

Jika anda berminat untuk dapatkan set promosi dan ingin menjadi ahli shaklee dengan percuma, boleh hubungi wawa hari ini.

Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.


Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia