Assalamualaikum wbt,

Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Kulit Awet Muda | Apa kebaikan vivix shaklee pada kulit, bagaimana vivix membantu kulit menjadi awet muda dan testimoni vivix shaklee menjadikan kulit lebih cantik, sihat dan muda. 

Apabila seseorang menginjak usia ke angka 3 series, 4 series, 5 series, keanjalan, keremajaan dan kemudaan kulit wajah kian beransur hilang. Ini kerana proses penuaan manusia berlaku secara semulajadi menjadikan perubahan kulit wajah dari anjal, menimbulkan sedikit garis halus, makin bertambah garis usia dan seterusnya berkedut. Tahukah anda, bahawa proses penuaan ini boleh diperlahankan dengan pengambilan supplemen yang tinggi dan kaya dengan antioksidan iaitu Vivix dan ResV. 

Baca lanjut mengenai Fungsi Dan Manfaat Vivix Shaklee

Vivix dan ResV shaklee merupakan adik beradik di dalam produk shaklee, cuma yang membezakan dua produk ini adalah cecair dan softgel. Kandungan bahan di dalam vivix membantu mengembalikan keremajaan kulit sehingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.

Bacaan lanjut tentang BAHAN-BAHAN VIVIX SHAKLEE

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE UNTUK AWET MUDA

Ramai yang tidak menyangka bahawa selepas mengamalkan minum Vivix shaklee, wajah bertukar menjdi awet muda. Perubahan usia wajah boleh dilihat selepas sebulan mengamalkan vivix shaklee secara konsisten. Pengambilan vivix sepanjang masa sehingga bertahun lamanya, memberi hasil kulit yang lebih muda, sihat dan berseri. 

Tak percaya? Jom kita lihat testimoni pengguna Vivix shaklee sendiri. Mereka sudah mendapat kesan yang sangat positif dimana wajah kembali berseri, cantik, ceria dan awet muda selepas mengamalkan minum vivix shaklee.

#1- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda 



#2- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda




#3- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda




#4- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda




#5- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda




#6- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda



#7- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda



#8- Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda


Jika anda ingin mencuba Vivix shaklee, sila whatsapp mommy hari ini ya. Keahlian percuma untuk anda. 019-9966576