Assalamualaikum sahabat,

Apa khabar harini? Sudah dhuha? Kalau belum, sekarang waktu yang sesuai untuk laksanakan. Tak lama pun, ambil masa sedikit untuk bersedekah pada Allah. Tak rugi, malah Allah gandakan lagi rezeki kita. Alhamdulillah.

Ramai sangat pasangan kat luar sana, yang sedang berusaha untuk dapatkan permata hati. Sudah berikhtiar bermacam cara, tapi Allah sebaik perancang. Sekiranya anda belum mencuba cadangan supplemen dari shaklee, itu belum berikhtiar sehabis cara, betul tak? 

Sebelum kalian mengambil sebarang supplemen, seharusnya anda perlu mengenal pasti fungsi setiap supplemen suapaya mudah untuk anda.Di sini, wawa berkongsi setiap supplemen yang perlu anda ambil sebagai usaha kita mendapatkan zuriat. Tetapi kena ingat, Allah Maha Pemberi segala sesuatu.


SET HAMIL SHAKLEE, SET KESUBURAN SHAKLEE, MUDAH HAMIL DENGAN SHAKLEE, BERJAYA HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE, SET BERPANTANG SHAKLEE


Supplements Kesuburan

1) Zinc Complex - Zinc memberi kesan terhadap berbagai hormon termasuklah hormone sex, hormone thyroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan, prostate, thyroid yang tidak aktif . Kekurangan zinc juga dikatakan antara sebab kemandulan – Istilah yang di gunakan adalah “Below the level of technical sterility” bermaksud di bawah paras kesuburan. Ia mempengaruhi bilangan sperm (sperm count) dan pergerakannya (sperm motility). So, zinc ni mmg penting untuk kesuburan.

2) Vita-lea - untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi. Rata2 pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.Dan uniknya Vitalea @ multivitamin shaklee kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

3) B Complex – paling penting untuk elak kemurungan (anti-stress) & menstabilkan hormon. Uniknya vitamin b shaklee kerana ianya turut mengandungi Folic acid dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.

4) Vit E - membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita..Uniknya vitamin E shaklee kerana turut mengandungi silenium manakala vitamin E kebanyakkan di pasaran adalah dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung tetapi waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon seks testosteron.

5) GLA Complex - membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti.

6) Alfalfa Complex - membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah).

*** Suami ambil 1-5 (1 biji setiap hari)
*** Isteri ambil 1-6 (1 biji setiap hari, Alfalfa 3-5 biji sehari)

Namun harus diingat, soal rezeki ini semuanya dari Allah. Kita sebagai manusia harus berusaha, berdoa dan bertawakal kepadaNya. InsyaAllah..

Sumber : facebook/ shaklee for us (SFU)

wawa | 0199966576
wanrokiahwanismail@gmail.com
http://vitaminwawa.blogspot.com

Selawat & salam keatas junjungan Besar Nabi Muhammad saw.

Thanks for reading..love