Monday, 26 October 2020

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik

Assalamualaikum wbt,

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik | Hai semua, salam jumaat yang berkah. Selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad saw. Hari ini wawa kongsikan dan ceritakan Testimoni ESP shaklee tentang pengalaman pengguna dan wawa sendiri yang mengalami masalah sakit gastrik.

Pernah tak anda atau ahli keluarga, sahabat yang mengalami masalah sakit gastrik? Jika pernah, sudah pasti anda mengetahui bagaimana terseksanya mereka yang mengalami masalah sakit gastrik ini. Kan? Bagaimana ESP shaklee dapat bantu anda atasi masalah gastrik. Nak tahu tak macam mana cara minum ESP Shaklee untuk gastrik? Boleh ke hilangkan gastrik dengan minum ESP shaklee ni? Ya, insyaAllah boleh jika anda tahu cara minum ESP dengan betul.

Orang yang ada masalah sakit gastrik, biasanya tidak boleh lapar, tidak boleh tersalah makan, tidak boleh terlalu kenyang dan kena makan ikut waktu. Seperti wawa, juga pernah mengidap sakit gastrik sejak belajar di UiTM Pinang. ESP shaklee adalah pilihan terbaik jika anda ada masalah gastrik. Kalaulah dari awal wawa tahu, dulu-dulu tak de laa kena gastrik kan. hehe (takde laa, gurau je. Ketentuan Allah mana kita boleh pertikaikan)

Kenapa ESP Shaklee Terbaik Untuk Gastrik?

Manfaat ESP Shaklee


ESP shaklee mengandungi glisemik indeks (GI) yang rendah, dimana apabila kita minum ia membantu mengekalkan rasa kenyang yang lama. Cara yang betul minum ESP untuk hilangkan gastrik adalah,
  • 3 sudu ESP dicampur ke dalam 500ml air sejuk/suam 
  • Ia perlu diminum pada waktu pagi dan malam
  • Jika diawal pagi kita tidak sarapan, gantikan dengan ESP shaklee, kemudian jam 10 pagi kena isi perut dengan apa-apa kuih.
Cara wawa minum esp shaklee untuk gastrik dengan mulakan awal jam 7 pagi dengan minum ESP, jam 10 pagi isi dengan kuih muih atau nasi, kemudian tengah hari makan berat, jam 4 petang makan kuih muih dan malam makan berat. 

Pada awalnya, Wawa biarkan sahaja bila rasa pedih-pedih perut. Wawa anggap semua tu macam biasa sahaja. Bila lama-lama, sampai satu tahap wawa kena gastrik sampai rasa pitam dan nyaris pitam. Waktu itu, wawa rasa macam dah nak habis nafas. (huhu) Trauma wawa selepas kena serangan gastrik masa tu. 

Sejak daripada itu, Wawa terus bekalkan ubat gastrik dalam peti ais sepanjang masa. Bila rasa pedih perut, terus wawa telan ubat gastrik yang warna putih dan rasa dia macam ubat gigi. Terseksa tau bila nak menelan. Kenapa wawa tak jumpa ESP shaklee penyelamat untuk gastrik. hihi

Alhamdulillah, syukur selepas jumpa dengan ESP shaklee gastrik wawa dah hilang. Anda boleh baca testimoni wawa minum esp shaklee dekat bawah ni.

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik


Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik : Wawa sendiri

harga esp shaklee pengalaman minum esp shaklee cara minum esp shaklee untuk gastrik apa itu esp shaklee testimoni esp shaklee untuk kurus kandungan esp shaklee kebaikan esp shaklee untuk ibu mengandung esp shaklee bahaya
Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik | Tidak kena gastrik lagi

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik : Puan Ena

harga esp shaklee pengalaman minum esp shaklee cara minum esp shaklee untuk gastrik apa itu esp shaklee testimoni esp shaklee untuk kurus kandungan esp shaklee kebaikan esp shaklee untuk ibu mengandung esp shaklee bahaya
Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik | Gastrik teruk sembuh selepas 4 hari
Ini pula pengalaman keluarga Puan Ena. Selepas 2 hari diserang gastrik, Tok Ena minum ESP shaklee. Alhamdulillah, selepas itu Tok Ena dah tak kena gastrik. Asbab ESP shaklee, gastrik Tok Ena hilang.

Syukur, itulah yang pasti menjadi ungkapan pertama selepas bebas dari serangan gastrik. Siapa sangka, gastrik yang sudah lama bertapak dalam diri, akhirnya hilang dan bebas selepas minum ESP shaklee.

Promosi ESP Shaklee November 2019

Baca selanjutnya tentang ESP Shaklee,

Jika anda ingin mencuba ESP shaklee dan ingin bebas dari serangan gastrik, bulan ini ada promosi ESP shaklee tau. Boleh baca di sini untuk info tentang ESP shaklee.

Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.


Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 Comments:

Post a comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊