Friday, 8 November 2019

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik

Assalamualaikum wbt,

Hai, salam jumaat yang berkah. Selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad saw. Hari ini mommy nak kongsikan dan ceritakan Testimoni ESP shaklee tentang pengalaman pengguna dan mommy sendiri yang mengalami masalah sakit gastrik.

Pernah tak anda atau ahli keluarga, sahabat yang mengalami masalah sakit gastrik? Jika pernah, sudah pasti anda mengetahui bagaimana terseksanya mereka yang mengalami masalah sakit gastrik ini. Kan? Bagaimana ESP shaklee dapat bantu anda atasi masalah gastrik.

Orang yang ada masalah sakit gastrik, biasanya tidak boleh lapar, tidak boleh tersalah makan, tidak boleh terlalu kenyang dan kena makan ikut waktu. Seperti mommy, juga pernah mengidap sakit gastrik sejak belajar di UiTM Pinang. Tahukah anda, ESP shaklee adalah pilihan terbaik jika anda ada masalah gastrik. Kalaulah dari awal mommy tahu, dulu-dulu tak de laa kena gastrik kan. hehe (takde laa, gurau je. Ketentuan Allah mana kita boleh pertikaikan)

Pada awalnya, mommy biarkan sahaja bila rasa pedih-pedih perut. Mommy anggap semua tu macam biasa sahaja. Bila lama-lama, sampai satu tahap mommy kena gastrik sampai rasa pitam dan nyaris pitam. Waktu itu, mommy rasa macam dah nak habis nafas. (huhu) Trauma mommy lepas kena serangan gastrik masa tu. 

Sejak daripada itu, mommy terus bekalkan ubat gastrik dalam peti ais sepanjang masa. Bila rasa pedih perut, terus mommy telan ubat gastrik yang warna putih dan rasa dia macam ubat gigi. Terseksa tau bila nak menelan. Kenapa mommy tak jumpa ESP shaklee penyelamat untuk gastrik. hihi

Alhamdulillah, syukur selepas jumpa dengan ESP shaklee gastrik mommy dah hilang. Anda boleh baca testimoni mommy minum esp shaklee dekat bawah ni.

Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik : Mommy Wawa 
harga esp shaklee pengalaman minum esp shaklee cara minum esp shaklee untuk gastrik apa itu esp shaklee testimoni esp shaklee untuk kurus kandungan esp shaklee kebaikan esp shaklee untuk ibu mengandung esp shaklee bahaya
Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik | Tidak kena gastrik lagi
Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik : Puan Ena
harga esp shaklee pengalaman minum esp shaklee cara minum esp shaklee untuk gastrik apa itu esp shaklee testimoni esp shaklee untuk kurus kandungan esp shaklee kebaikan esp shaklee untuk ibu mengandung esp shaklee bahaya
Testimoni ESP Shaklee Untuk Gastrik | Gastrik teruk sembuh selepas 4 hari
Ini pula pengalaman keluarga Puan Ena. Selepas 2 hari diserang gastrik, Tok Ena minum ESP shaklee. Alhamdulillah, selepas itu Tok Ena dah tak kena gastrik. Asbab ESP shaklee, gastrik Tok Ena hilang.

Syukur, itulah yang pasti menjadi ungkapan pertama selepas bebas dari serangan gastrik. Siapa sangka, gastrik yang sudah lama bertapak dalam diri, akhirnya hilang dan bebas selepas minum ESP shaklee.

Promosi ESP Shaklee November 2019
Jika anda ingin mencuba ESP shaklee dan ingin bebas dari serangan gastrik, bulan ini ada promosi ESP shaklee tau. Boleh baca di sini untuk info tentang ESP shaklee.

Anda mahu dapatkan produk ini dengan harga lebih jimat 15% - 20%? Baca cara jadi ahli di sini. Atau boleh berhubung dengan kami terus melalui whatsapp atau telegram,

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Paka dan Ketengah Jaya

0 Comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊