Assalamualaikum wbt,

Masalah yang biasa dialami wanita hari ini samada yang telah berkahwin mahupun belum berkahwin. Pelbagai faktor menjadi penyebab berlakunya keputihan pada seseorang wanita. Namun, apakah kita hanya membiarkan masalah ini berlarutan tanpa penyelesaian yang konkrit?

Dibawah ini wawa kongsikan set penyelesaian kepada masalah keputihan dikalangan kaum wanita dengan supplemen shaklee. Set ini amat sesuai digunakan oleh wanita yang mengalami masalah ini samada remaja, wanita 20an, 30an, 40an mahupun 50an.

Jom kita lihat, apa yang terkandung dalam set ini.

Set Keputihan Shaklee mengandungi vitamin yang sangat sesuai untuk membantu anda mengatasi masalah keputihan. Ianya sangat selamat dan semulajadi tanpa ada sebarang bahan kimia, perasa tambahan mahupun bahan pengawet.
Garlic Shaklee

Garlic Shaklee
Bagi kaum Cina, garlic atau pun bawang putih terkenal sebagai agen antibiotik dan antikulat. Ia membantu merawat luka-luka kecil serta inflamasi bagi mengelakkan infection. Maka, dengan mengamalkan makan Garlic Shaklee yang bersifat antikulat yang hebat, ia membantu anda mengurangkan masalah keputihan. Garlic Shaklee juga membantu menguatkan imun tubuh badan anda untuk melawan jangkitan penyakit.
Alfalfa Shaklee


Alfalfa Shaklee
Alfalfa dapat membantu dalam mengatasi masalah keputihan kerana Alfalfa juga bertindak sebagai agen antikulat yang kuat untuk membunuh kuman kulat Candida yang merupakan punca utama masalah keputihan.
GLA Shaklee


GLA Shaklee
GLA Shaklee membantu tindakan Alfalfa untuk mengekang kulat Candida daripada merebak dan terus membiak. Selain itu, fungsi lain GLA ialah :
  • Mengeluarkan virus, meningkatkan stamina
  • Menstabilkan hormon dengan mengawal selia estrogen dan testosteron
  • Meningkatkan sistem imun tubuh
  • Mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alahan (allergy), kegatalan, kulit kering, kurap, memperbaiki bintik penuaan
  • Meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, arthritis
  • Menghalang komplikasi diabetes dengan merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua.  Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.
Jika anda punyai masalah keputihan, boleh cuba tasi dengan set keputihan shaklee ini. Nak order dengan wawa pun boleh, whatsapp je wawa  019-996 6576


Atau uols boleh klik link dibawah ni untuk rasai sendiri shopping direct dari web shaklee na.

klik esell untuk belian set keputihan.