Assalamualaikum wbt,

Life Shake Elderberry Shaklee Untuk Kurus Yang Sihat | Mendapatkan berat badan yang kurus dan sihat menjadi impian setiap orang. Pelbagai cara dilakukan untuk memastikan berat badan turun, namun ia tetap sukar dan menjadikan individu kurang berdisiplin.

Namun begitu, tahukah anda dengan pengambilan Life Shake Elderbery shaklee mampu mendisiplinkan diri anda dan membantu anda mencapai berat badan yang ideal dan sihat.

Life Shake Elderberry Shaklee Untuk Kurus Yang Sihat | Vitaminwawa


Life Shake Elderberry Untuk Kurus Yang Sihat

Bagaimana Life Shake Elderberry Shaklee dapat membantu untuk kurus yang sihat? Pengambilan 2 skup life shake elderberry setiap hari membantu anda mendapatkan berat badan yang kurus dengan sihat.

1. Mengandungi Protein Sihat


Menguruskan badan dan menurunkan berat badan yang sihat, pengambilan protein sangat penting kerana ia membantu mengekalkan jisim otot yang sihat tanpa lemak. Protein di dalam life shake elderberry membantu untuk kurus yang sihat kerana:
  • Menggalakkan paras glukos darah yang stabil untuk memberikan tenaga sepanjang hari.
  • Mengekalkan jisim otot sihat tanpa lemak dengan senaman berkala dan pengambilan protein soya harian.
  • Memberikan kesan kenyang lebih lama untuk penurunan berat badan dan kesihatan jangka panjang.
  • Membina otot tanpa lemak untuk tubuh badan lebih kuat , lebih cepat, sihat dan cergas.
  • Mengekalkan kekuatan otot.
  • Meningkatkan kesihatan prostat.
  • Tidak mudah merasa letih.

2. Mengandungi 24 Vitamin Dan Mineral


Life Shake Elderberry mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral yang lengkap membantu anda yang berdiet untuk mendapatkan nutrisi lengkap sepanjang hari. Walaupun sedang berdiet, nutrisi tidak boleh ditinggalkan kerana ia boleh menyebabkan badan anda tidak mendapat nutrisi yang lengkap.

Dengan pengambilan life shake elderberry shaklee, anda tidak perlu risau lagi kerana protein life shake ini mempunyai nutrisi yang lengkap.

Selain daripada itu, life shake elderberry sangat sesuai dijadikan regimen dalam menurunkan berat badan kerana jumlah kalorinya yang sangat rendah iaitu hanya 150Kcal sahaja.

Purata pengambilan kalori seharian bagi lelaki adalah 1800-2200 kcal dan wanita 1500-1800kcal. Oleh itu, life shake elderberry shaklee amat sesuai untuk diambil kerana hanya 150kcal sahaja.

3. Mengandungi Leusina

Leusina yang terdapat dalam life shake elderberry berfungsi membantu mengekalkan dan membina otot tanpa lemak untuk meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak. Ini membantu anda menguruskan badan dengan lebih sihat dan menjadikan badan anda tidak menggeleber. Pembakaran lemak yang berkesan serta bina otot tanpa lemak membantu menjadikan badan anda kurus dengan pejal.

Leusina ini membantu membekalkan tenaga kepada anda sebelum dan selepas bersenam.

4. Mengandungi Prebiotik


Prebiotik yang terdapat dalam life shake elderberry membantu dalam proses pencernaan yang baik dan meningkatkan penyerapan protein dalam badan. Prebiotik sangat membantu dalam masalah sembelit dan melancarkan proses pembuangan. 

5. Mengandungin Reb M (Rebaudioside M)


Life shake elderberry mempunyai indeks glisemik yang rendah yang menampilkan inovatif pemanis baru Reb M untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang sihat dan memberikan rasa kenyang yang lebih lama serta membantu anda mendapatkan berat badan yang sihat.

Justeru, Life shake elderberry shaklee ini sangat membantu anda untuk kurus secara sihat dan tidak merasa lapar, merasa puas dan mengurangkan keinginan untuk makan.


Baca : 

Video Life Shake Elderberry di Youtube Vitaminwawa



Harga Life Shake Elderberry


Harga Life Shake Elderberry shaklee adalah :

Life Shake Elderberry - Protein Terbaru Shaklee

Harga Retail : RM 181.25
Harga Ahli :  RM165

Untuk dapatkan diskaun 20% dan mendapat harga ahli RM165, anda perlu mendaftar sebagai ahli shaklee terlebih dahulu. Untuk pendaftaran ahli dan menikmati harga diskaun 20% Life shake Elderberry, boleh daftar keahlian anda di bawah ini.





Life Shake Elderberry - Protein Terbaru Shaklee


Baca produk lain yang mengandungi Elderberry:






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.