Assalamualaikum wbt,

Kunci untuk mengecapi kulit yang cantik, kelihatan-muda adalah dengan mempercepatkan pembaharuan sel kulit kepada kadar yang lebih cepat. Kulit yang muda melakukannya dengan mudah. Ia akan memperbaharu pada kadar yang optimum dan menghasilkan semua kolagen dan elastin yang kita perlukan untuk kulit yang lembut, gebu serta berseri. Tetapi dengan meningkatnya usia, keserian itu akan hilang. Pembaharuan sel kita akan menjadi perlahan dan kolagen serta elastin yang dihasilkan juga akan berkurangan. 

Youth Activating Serum ini boleh dikatakan sebagai Hero diantara semua rangkaian produk youth yang lain. Nak tahu kenapa, jom kita kenali dengan Youth Activating Serum.

Youth Activating Serum Shaklee



Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

Berbeza dari produk penjagaan kulit yang lain, teknologi canggih Youth Activating Serum bukan sahaja menangani penuaan di permukaan, malah ia bertindak pada sel kulit anda.


Bahan Utama Youth Serum

YOUTH Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A Berkapsul. Serum youth merupakan hero diantara semua produk youth kerana ia mengandungi 10 kali ganda bahan aktif yang terdapat dalam semua produk youth yang lain.

Boleh katakan serum ini sangat "Power" dalam mempercepatkan pembaharuan sel kulit. Sekaligus menjadikan kulit lebih muda, anjal dan berseri.

Baca : Fungsi Bahan Dalam Youth Skincare

Manfaat Youth Activating Serum Shaklee

  1. Membantu memperbaharui sel sebanyak 10 kali ganda lebih cepat.
  2. Membantu meningkatkan penghasilan kolagen dan elastin supaya kulit lebih muda, lembut dan cerah.
  3. Membantu meningkatkan ketegangan dan keserian serta keremajaan kulit.

Kelebihan Youth Activating Serum Shaklee

  1. Mempunyai pam tanpa angin yang kedap udara untuk mengelakkan krim teroksida (meningkatkan keberkesanan produk).
  2. Mengandungi 10 kalo ganda bahan aktif berbanding produk youth yang lain.
  3. 100 peratus berasaskan tumbuhan 
  4. Bebas dari 1,500 bahan kimia berbahaya.
  5. 100 peratus berkesan.
  6. Halal dan terbukti selamat.
Baca : 







Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;


Ramuan utama youth skincare Shaklee, fakta youth Shaklee, pengalaman guna youth Shaklee, youth untuk cerahkan wajah, harga youth skincare Shaklee, kenapa youth Shaklee, kelebihan youth skincare Shaklee, kebaikan cleanser youth Shaklee, cara guna cleanser youth Shaklee, youth Shaklee, youth cleanser, youth skincare Shaklee, youth Shaklee price, youth activating serum Shaklee, youth Shaklee review, youth Shaklee untuk jeragat, youth Shaklee cleanser, youth spf 50, youth Shaklee ingredients, youth Shaklee set,


Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.