Assalamualaikum wbt,

Testimoni Diri Sendiri : Kulit Breakout Kembali Berseri | Ramai yang tidak menyangka wawa pernah alami masalah jerawat yang agak teruk satu ketika dulu. Pada tahun 2005-2007, masalah jerawat wawa seperti tidak boleh bawa berbincang. Jerawat di wajah naik dengan sangat banyak dan teruk. 

Keadaan itu berterusan sehingga tahun 2011 ke 2016 zaman wawa bekerja dan berkahwin. Jerawat selepas berkahwin lebih slow tetapi ia tetap ada, naik setiap bulan tanpa henti. Ada waktu dia surut, kemudian naik lagi. Begitulah sehingga wawa ambil keputusan untuk menghilangkannya terus. 

Nak tahu apa rahsia wawa dapat kembalikan kulit wajah yang lebih cantik? 

Testimoni Diri Sendiri : Kulit Breakout Kembali Berseri Dengan Set Cantik Shaklee

set cantik premium shaklee, set cantik kurus shaklee, set cantik shaklee 2021,set cantik shaklee, set cantik bajet shaklee, set cantik basic shaklee, set cantik flawless shaklee,


Setiap wanita inginkan kulit yang cantik, setuju ke setuju, lumrahnya begitu kan? Pernah tak kita tak nak buat apa-apa bila jerawat naik di kulit. Sudah pasti kita akan berusaha bertul-betul untuk hilangkannya. Samada guna cara tradisional atau moden.

Pernah tak anda terfikir, supplemen boleh mencantikkan kulit wajah? Ia boleh memudakan wajah, menghilangkan jerawat dan menyerikan wajah. Pernah tahu tak?

Untuk pengetahuan anda semua, kulit wajah akan kelihatan cantik dan berseri apabila badan mempunyai nutrisi yang cukup. Jika kita tidak makan vitamin c yang cukup, ia boleh menyebabkan kulit jadi kusam, berjerawat, tidak berseri dan sebagainya.

Inilah punca sebenar kulit wawa mengalami breakout yang teruk. Ya betul, pada mulanya ia berlaku kerana silap pakai skincare, namun proses untuk memulihkannya mengambil masa yang lama kerana wawa memang seorang yang tidak cukup nutrisi.

Jerawat dan kulit kusam, boleh jadi diri sendiri tertekan. Wawa sendiri akui keyakinan diri turut sama jadi turun. Rasa rendah diri, tiada keyakinan untuk berdepan dengan orang lain akibat masalah kulit yang teruk.

Bila kita ada masalah kulit, jerawat sana sini, merah kat muka sana sini, siap ada nanah lagi, kita jadi mudah down. Self esteem kita pun turut terganggu. Nak bercakap dengan orang, kita akan menunduk, ye laa sebab malu kan?

Nanti orang tengok mata kita, kita cakap orang duk pandang jerawat kita. Hati pun jadi bersangka-sangka. 

Inilah antara sebab mengapa wawa begitu komited dan konsisten amal makan vitamin shaklee. Banyak testimoni dikalangan sideline , upline wawa sendiri yang sudah mendapat shaklee effect yang sangat luar biasa. Kebanyakan daripada mereka menggunakan produk Set Cantik Shaklee.

Sejak dari 2015, Wawa ambil set premium shaklee iaitu vitamin C, esp, vivix dan collagen tahun 2016 dan konsisten sehingga sekarang. Alhamdulillah, pada awal 2018 wawa tambah lagi dengan youth skincare. 

Asbab wawa amalkan set cantik shaklee untuk dalaman dan youth skincare untuk luaran, kulit wawa semakin sihat. 

Syukur! Alhamdulillah.

set cantik premium shaklee, set cantik kurus shaklee, set cantik shaklee 2021,set cantik shaklee, set cantik bajet shaklee, set cantik basic shaklee, set cantik flawless shaklee,







Pada bulan ini, shaklee menawarkan promosi pembelian ResV-Vix akan mendapat Bag Dedaun Exclusive Shaklee yang sangat cantik.

set cantik shaklee, set cantik bajet shaklee, harga set cantik shaklee, promosi resv-vix shaklee
Beg Dedaun Exclusive Shaklee






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia





Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.