Assalamualaikum wbt,

Menurut Pakar Ortopedik Hospital Sultan Haji Ahmad Shah, Dr Ahmad Mahyuddin Mohamed memberitahu, hampir 70 peratus golongan dewasa menginjak usia lewat pertengahan 30 an dan keatas megalami sakit belakang dalam kehidupan seharian.

Dan ramai yang beranggapan bahawa rasa sakit belakang itu hanya sakit biasa, namun ia sebenarnya tanda slip disc mengalami kecederaan, bengkak dan sebagainya. Antara tanda-tanda awal seseorang mengalami masalah itu apabila mula rasa sakit belakang yang kemudiannya menjalar ke bahagian belakang punggung, peha dan kadangkala hingga ke betis. “Lokasi kesakitan bergantung kepada lokasi tekanan saraf yang berlaku," kata Dr Ahmad Mahyuddin Mohamed.

Menurut Pakar Ortopedik itu lagi, masalah slip disc yang serius apabila pesakit mengalami kebas pada sebelah atau kedua-dua belah kaki. Keadaan ini juga menyebabkan pesakit slip disc tidak mampu mengawal rasa kencing dan tercirit.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang simptom dan masalah berkaitan tentang slip disc, boleh baca di Info Slip Disc.

Testimoni Vivix Shaklee - Slip Disc Tanpa Pain Killer

Testimoni Vivix Shaklee - Slip Disc Tanpa Pain Killer, slip disc, sakit belakang, tips atasi slip disc, testimoni slip disc,

Polyphenol dan resveratrol yang terkandung di dalam vivix kaya dengan antioksidan membantu melahirkan sel yang sihat dan merawat sel yang rosak. Ia juga mengelakkan penuaan sel yang tidak matang. Disk yang rosak dan pecah antaranya berpunca dari penuaan sel dan kekurangan nutrien. Justeru, kandungan polyphenol dan resveratrol dalam Vivix membantu menguatkan keanjalan pada disk, memperbaiki struktur sel dan menyokong kesihatan sendi.

Menurut senior Wawa dalam shaklee iaitu Kak Sofia, yang juga pengidap slip disc memberitahu diantara supplemen yang diamalkan Vivix merupakan produk yang memberi kesan terbaik untuk masalah slip disc beliau.

Dulu, bila rasa sakit bahagian slip disc Kak Pia akan ambil pain killer. Alhamdulillah, sejak amalkan produk shaklee, bila rasa sakit Kak Pia akan capai Vivix dulu.

 

Boleh baca testimoni Kak Pia di facebook Tengku Sofia S Aziz

Baca Tentang :


Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia





Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen shaklee.