Assalamualaikum wbt,

Diawal kemunculan virus covid-19 seluruh dunia umpama dilanda kegerunan kerana memikirkan kesan sekiranya terkena dengan jangkitan virus ini. Namun, kini syukur Allah izinkan dengan datangnya vaksin yang membantu mengurangkan risiko jika terkena jangkitan virus covid-19.

Pada hari ini, saya kongsikan pengalam Puan Raja Norwati merupakan pengguna shaklee yang telah menjadi close contact covid-19 dari anaknya. Apa yang menarik untuk saya kongsikan adalah, walaupun mereka telah mendapat vaksin dan booster sepenuhnya, jika Allah menguji pasti kena. Namun begitu, Puan Raja dapat mengurangkan risiko jangkitan virus covid-19 dengan mengamalkan Set Immune Booster shaklee ini.



Alhamdulillah, sepanjang kuarantin di rumah. Jami sekeluarga tiada demam, batuk ataupun selsema. Kami teruskan pengambilan kerana ia dapat membantu meningkatkan kesihatan keluarga.

Jika anda ingin dapatkan set immune booster shaklee, boleh terus berhubung dengan saya. Ketik whatsapp dibahagian bawah.



Baca : 






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.







Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.