Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Wawa doakan kalian yang sudi singgah ke teratak blog wawa dikurniakan kesihatan yang optimum. Di mudahkan segala urusan dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah.

Kebelakangan ini, jerebu memang tidak asing lagi bagi kita. Kedatangannya mengundang ketidak selesaan bagi kita, menyebabkan kesihatan sedikit terganggu, ada yang demam, selsema, batuk, asma dan lain-lain.

Jadi, badan kita amat memerlukan air mempertahankan dan mengekalkan kesihatan yang seoptimum mungkin. Tahukah anda, apakah air yang sesuai untuk kita minum dimusim ini? Memandangkan air masak ramai yang kurang gemar, jadi wawa nak syorkan anda untuk mencuba PERFORMANCE DRINK. Nak tahu apa fungsi performance drink? 





FUNGSI UTAMA PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

✔️ Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakn tubuh.

✔️ Membekalkan Tenaga & Daya Ketahan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

✔️ Mencegah Penyahhidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.

✔️ Membekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot  dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Satu hidangan yang lazat untuk diminum bila-bila masa dan dimana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minuman lain. 

Selain itu, Performance Drink juga boleh banu mengatasi demam denggi. Amalkan minum Performance Drink jika anda terkena demam denggi.

Untuk pengetahuan anda, Performance Drink sudah sampai ke bulan sebab ia adalah minuman pilihan Ahli Angkasawan .

Jika anda inginkan performance drink, wawa boleh dihubungi di 019 996 6576.

Ada yang nak join ahli? Whatsapp wawa hari ini 019 996 6576.