Omega Guard Shaklee - Minyak Ikan Terbaik

Assalamualaikum wbt,

Minyak ikan adalah minyak yang diperolehi daripada tisu ikan berminyak. Minyak ini mengandungi asid lemak omega-3 iaitu asid eikosapentaenoik (EPA) dan asid dokosaheksaenoik (DHA), pendahulu kepada eikosanoid tertentu yang diketahui mengurangkan keradangan dalam badan dan memberi manfaat terhadap kesihatan tubuh badan yang lain seperti bagus untuk mengurangkan kolesterol.

Antara pelbagai lemak yang ada, terdapat satu yang anda tidak boleh kurangkan – asid lemak penting omega-3, dimana tubuh anda tidak mampu hasilkan sendiri. Dua jenis utama adalah EPA dan DHA, penting untuk kesihatan manusia

 Omega Guard Shaklee - Minyak Ikan Terbaik 



Minyak ikan Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian Omega Guard Shaklee mengandungi 990mg asid lemak omega-3.

Antara pelbagai lemak yang ada, terdapat satu yang kita tidak boleh kurangkan iaitu asid lemak penting omega-3, dimana tubuh kita tidak mampu hasilkan sendiri. Dua jenis asid lemak utama adalah EPA dan DHA, penting untuk kesihatan manusia.

Promosi Omega Guard Shaklee Januari 2024









 Fakta Nutrisi Omega Guard Shaklee


 Keistimewaan Omega Guard Shaklee


1. Minyak Ikan Berpekatan Tinggi

Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 1080mg Omega-3 (540mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).

2. Penyulingan Molekul Berganda

Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam Omega Guard menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs dan lain-lain bahan cemar. Ia juga mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.

 Kelebihan Omega Guard Shaklee 

Minyak ikan yang mengandungi spektrum lengkap Omega-3 bukan sahaja mengandungi DHA dan EPA, malah ia turut mengandungi asid lemak omega-3 yang lain seperti ALA, SDA, ETA, HPA dan DPA yang dapati di dalam ikan segar tetapi tidak terdapat dalam minyak ikan kerana proses pengendalian, pengilangan dan penyulingan secara kasar.

Berbeza dengan Omega-3 yang ada di dalam produk Omega Guard shaklee, kerana kami memastikan asid lemak omega-3 mempunyai kepekatan yang tinggi supaya pengguna dapat menikmati :
  • Membekalkan asid lemak penting untuk badan anda.
  • Mempunyai penyerapan yang lebih baik.
  • Memberi keberkesan yang optimum.

 Cara Memilih Minyak Ikan / Omega-3


Produk minyak ikan di pasaran terlampau banyak, sehinggakan kita keliru untuk membuat pilihan produk yang terbaik, berkualiti, berkesan dan paling penting selamat untuk diamalkan bukan sahaja dalam jangka masa pendek, malah untuk jangka masa panjang. Dibawah ini, saya kongsikan tips untuk memilih produk minyak ikan yang bukan sahaja berkualiti, malah dijamin selamat untuk diamalkan.

Tips Memilih Minyak Ikan Terbaik

  1. Pastikan minyak ikan itu melalui proses penyulingan molekul 3 peringkat untuk memastikan minyak ikan yang dimakan selamat, halal dan terbukti berkesan.
  2. Mempunyai EPA dan DHA yang tinggi. Baca fungsi EPA & DHA .
  3. Tiada perisa tambahan.
  4. Mempunyai spektrum lengkap omega-3.
  5. Diambil dari sumber ikan kecil dilautan sejuk.

 Fungsi Omega Guard Shaklee

Omega Guard shaklee mempunyai pelbagai fungsi, antaranya adalah :
  1. Membantu mengekalkan paras trigliserida (kolesterol) dan tekanan darah.
  2. Memberikan kesan penuaan yang sihat, dimana boleh melambatkan permulaan penyakit yang berkaitan dengan usia dan minda seperti alzheimer dan demensia (nyanyuk).
  3. Menggalakkan pergerakan sendi, fleksibiliti, kekejangan, bengkak dan kesakitan.
  4. Menyokong tempoh kehamilan normal dan berat kelahiran bayi yang sihat.

 Manfaat Omega Guard Shaklee


Selain daripada fungsi omega guard diatas, terdapat banyak manfaat lain yang untuk kesihatan tubuh badan. Antaranya adalah :
  1. Menggalakkan kadar kolesterol yang sihat.
  2. Menstabilkan tekanan darah dan sangat sesuai untuk penyakit darah tinggi.
  3. Membantu menurunkan berat badan berlebihan.
  4. Membantu otak untuk fokus.
  5. Menyokong kesihatan mata dan otak.
  6. Menguatkan sistem imun badan.
  7. Menyokong kesihatan jantung.
  8. Menguatkan tulang dan sendi. Baca manfaat Omega-3 untuk sendi.
  9. Menyokong kesihatan saluran pernafasan.
  10. Memberikan kulit yang sihat dan melambatkan penuaan.

 Testimoni Omega Guard Shaklee

1. Testimoni Berat Maintain Ketika Hamil

Testimoni diri sendiri yang amal makan Omega Guard ini sewaktu hamil anakanda pertama. Masalah biasa yang dialami oleh ibu hamil adalah berat badan akan naik secara mendadak. Alhamdulillah, selepas saya tahu kelebihan omega guard shaklee ini boleh bantu mengawal kenaikan berat badan, selepas trimester kedua usia kandungan, saya secara konsisten mengamalkan tiga (3) kapsul setiap hari, berat badan saya naik secara konsisten setiap bulan antara 0.5kg hingga 1kg sahaja.

Yang mana ia merupakan kenaikan berat badan secara sihat untuk ibu hamil. Sebelum hamil, saya membuat sedikit pembacaan bahawa kenaikan berat badan ibu hamil susah nak turun kan? jadi, saya ambil langkah berjaga-jaga dengan mengamalkan omega guard ini sehingga trimester ketiga menghampiri waktu bersalin.

Saya sangat syorkan untuk ibu hamil ambil Omega guard shaklee ini, supaya berat badan tidak naik secara mendadak yang mana boleh menyebabkan GDM. Apa itGDMGDM adalah ringkasan daripada istilah gestational diabetes mellitus atau diabetes gestasi. Ia adalah keadaan kencing manis yang berlaku sewaktu hamil sahaja.

2. Testimoni Asma Makin Berkurang



3. Testimoni Legakan Batuk



4. Testimoni Imun Anak Kuat



5. Testimoni Berat Turun Selepas Bersalin



6. Testimoni Ekzema



7. Testimoni Bertenaga





Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;


Ramuan utama youth skincare Shaklee, fakta youth Shaklee, pengalaman guna youth Shaklee, youth untuk cerahkan wajah, harga youth skincare Shaklee, kenapa youth Shaklee, kelebihan youth skincare Shaklee, kebaikan cleanser youth Shaklee, cara guna cleanser youth Shaklee, youth Shaklee, youth cleanser, youth skincare Shaklee, youth Shaklee price, youth activating serum Shaklee, youth Shaklee review, youth Shaklee untuk jeragat, youth Shaklee cleanser, youth spf 50, youth Shaklee ingredients, youth Shaklee set,


Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.




Post a Comment

0 Comments

Contact Form

google.com, pub-3823844355529685, DIRECT, f08c47fec0942fa0