Testimoni Kurangkan Sakit jantung Dengan Koenzim Q10 Dan Asid Lemak Omega-3

Assalamualaikum wbt,

Teringat tentang pelanggan shaklee yang ada masalah sakit jantung. Satu hari saya terima whatsapp dari seseorang, mengatakan dia beberapa kali dimasukkan ke hospital kerana masalah jantung tidak sihat. Rasa sesak di dada dan bila bernafas menyebabkan dada terasa ketat. Ini adalah simptom bagi pesakit jantung.
Dia bertanya, ada tak produk shaklee untuk jantung. Bila dengar pelanggan cakap macam itu, hati merasa sungguh kasihan. Penyakit jantung ini bukan boleh dibuat main-main, ia antara penyakit pembunuh senyap. Boleh jadi tiba-tiba menyerang tanpa ada petanda.
Saya menjawab, insyaAllah ada. Puan boleh cuba dua produk ini, insyaAllah dapat bantu legakan masalah jantung. Produk yang bagus untuk jantung adalah Omega Guard dan Coqtrol. Kenapa dua produk ini bagus untuk jantung?




Ini kerana di dalam Omega Guard mengandungi asid lemak omega -3 yang mana dapat menurunkan kadar kolesterol jahat dalam darah kita. Asid Lemak Omega-3 sangat disyorkan oleh Persatuan Jantung Amerika (AHA) untuk mengurangkan risiko penyakit jantung kerana dapat membantu :
  • Mencegah pembentukan plak dalam saluran darah dan mengurangkan risiko penyempitan saluran darah.
  • Mengurangkan trigliserida (lemak dalam darah) dan mengawal tekanan darah.

Dalam Coqtrol pula mengandungi Koenzim Q10 yang mana dapat mencergaskan dan menguatkan jantung kita.
Banyak kajian telah membuktikan bahawa koenzim CoQ10 dapat membantu untuk :
  • Mengembalikam kesihatan jantung dengan meningkatkan penghasilan tenaga.
  • Menambah baik penguncupan jantung untuk memgekalkan kesihatan jantung.
  • Meningkatkan jumlah darah yang dipam oleh jantung bagi setiap denyutan, memberikan tenaga yang mencukupi kepada jantung dan mengoptimumkan keupayaan jantung untuk mengepam darah.
Selepas dia amalkan dua produk ini, alhamdulillah kesannya keadaan jantung pelanggan saya semakin sihat. Tiada lagi masalah bernafas rasa sakit atau sesak di dada. Kawan-kawan, kesihatan jantung bukan hanya dijaga ketika dia sakit tau. Bagi orang sihat, amalkan dua item ini sangat bagus untuk kekalkan jantung yang sihat.
Jika kalian ada masalah sesak dada, bila bernafas rasa sesak dan yang nak jaga kesihatan jantung lebih kuat dan sihat, amalkan Omega Guard dan Coqtrol shaklee setiap hari. Selain bagus untuk masalah jantung, kedua-dua produk ini dapat mencantikkan kulit juga.



Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;


Ramuan utama youth skincare Shaklee, fakta youth Shaklee, pengalaman guna youth Shaklee, youth untuk cerahkan wajah, harga youth skincare Shaklee, kenapa youth Shaklee, kelebihan youth skincare Shaklee, kebaikan cleanser youth Shaklee, cara guna cleanser youth Shaklee, youth Shaklee, youth cleanser, youth skincare Shaklee, youth Shaklee price, youth activating serum Shaklee, youth Shaklee review, youth Shaklee untuk jeragat, youth Shaklee cleanser, youth spf 50, youth Shaklee ingredients, youth Shaklee set,


Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.


Post a Comment

1 Comments

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Contact Form

google.com, pub-3823844355529685, DIRECT, f08c47fec0942fa0