Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah thumma alhamdulillah, syukur kehadrat Allah swt dengan limpah dan kurnianya izinkan kami Pengedar Shaklee Malaysia menerima bonus pada setiap bulan. Alhamdulillah, bulan ini seperti bulan-bulan yang lepas shaklee tidak pernah terlambat untuk masukkan bonus kami, lebih awal pula. 

Happy Bonus Day To All Shaklee Family





Belum terlambat untuk wawa ucapkan tahniah kepada seluruh Shaklee Family di Malaysia yang telah berjaya menerima bonus pada 13 September 2021 yang lepas. Beruntung sangat kami kerana dapat bonus di tengah bulan, berbeza dengan yang bekerja gaji masuk pada akhir bulan. Dapatlah kami shopping awal kan. hihi

Bonus pada bulan ini adalah hasil daripada sales bulan Ogos 2021 yang lepas. Jadi, jika performance sales kita besar bulan lepas, maka besarlah bonus kita. Alhamdulillah.


Perfomance BYG Team Ogos 2021













Tahniah buat semua leader BYG ACADEMY, semoga Allah kurniakan dan izinkan kejayaan milik kita satu hari nanti dalam masa terdekat. Amin


Alhamdulillah, sejak BYG ditubuhkan hampir puluhan agen yang telah berjaya capai bonus dalam bisnes shaklee. Jika anda ingin jana income dari rumah, inilah bisnes pilihan yang tepat. Ia bukan bisnes bermusim, tetapi relevan sepanjang zaman.

Baca petikan berkaitan :




Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.






Hubungi kami;



Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia