Assalamualaikum wbt,

ResV adalah produk terunggul shaklee yang mengandungi ekstrak semulajadi dari anggur muscadine, knotweed Jepun, pati anggur, delima, chebulic myrobalan, black currant, anggur merah dan lobak merah. Bahan utama Anggur Muscadine yang terdapat dalam RESV adalah salah satu buah-buahan dari alam semula jadi dengan kepelbagaian polifenol yang tidak boleh ditemui di dalam buah-buahan lain.

Keunggulan produk ResV shaklee telah diakui oleh ramai pengguna yang telah mendapat manfaat dari pengambilan produk ResV ini. 

Koleksi Testimoni ResV



Testimoni 1 : Pengalaman Sendiri Makan ResV

Wawa sendiri mengamalkan ResV, ia sangat memberi tenaga yang luar biasa. Keunikan ResV dapat membantu wawa bertenaga ketika di bulan puasa. Setiap kali bulan puasa, badan akan menjadi tidak bertenaga, letih dan lesu seharian sehinggakan tidak mampu untuk melakukan kerja. Selepas wawa mencuba ResV dan ambil ketika waktu sahur, alhamdulillah kesan yang sangat menakjubkan apabila badan tidak rasa seperti sedang berpuasa. MasyaAllah, sejak dari itu terus jatuh hati dengan ResV.

Testimoni 2 : Bacaan Gula Turun dari 19 kepada 6.7



Bagi yang mempunyai masalah diabetes atau bacaan gula tinggi dalam darah, pasti akan teruja apabila mengamalkan ResV ini. Pengalaman kak Asnor yang mendapat kesan pengambilan ResV yang sangat menakjubkan dimana beliau sendiri seakan tidak percaya bacaan gula dalam darah dari 19 turun sehingga 6.7. MasyaAllah, kesan ini selepas pengambilan ResV 10 hari sahaja.

Testimoni 3 : Badan Tak Letih Walau Sibuk Seharian



Puan Sueriati kata, selepas makan ResV badan tidak rasa letih walaupun sehari suntuk duduk dalam kelas. Selepas itu, pandu kereta balik pula. Sampai di rumah, tidak melepek pun. Memang best.

Testimoni 4 : Badan Cergas dan Tidak Mengantuk



Puan Noor, ibu menyusu yang berusia 41 tahun. Proses penyusuan diusia menginjak 40an ini sedikit sebanyak menyebabkan badan rasa sakit dan mengantuk. Puan Noor ambil Ostenutrix bersam ResV, kesannya masyaAllah sangat berbeza. Badan cergas dan tidak mengantuk sepanjang hari.

Testimoni 5 : Sihat dan Cergas sepanjang Umrah



Masa buat umrah, saya konsisten ambil ResV. Kami satu keluarga, Allah izinkan sihat dan cergas sehingga kembali ke Malaysia. - Puan Farihah

Testimoni 6 : Badan Kekal Cergas dan Segar



Saya terpaksa ulang alik dari Perak ke Penang. Bagusnya ResV ni, walaupun perjalanan jauh, saya tak mengantuk langsung. Badan cergas dan segar. - Puan Hazira

Testimoni 7 : Kulit Semakin Sihat dan Cerah



Saya ambil ResV sebelum tidur. Selain badan terasa ringan, kulit saya semakin sihat dan cerah. - Puan Dahlia

Testimoni 8 : Lenguh Bahu dan Leher dan Hilang



Perjalanan yang jauh menyebabkan saya rasa penat dan lenguh sekitar bahu dan leher. Saya terus ambil ResV, Alhamdulillah, rasa lenguh-lenguh semua dah hilang. - Puan Noorhazira

Testimoni 9 : Badan rasa Energetic dan Mudah Nak Bangun Pagi



Puan Irine Nadia consume ResV mula dari hari Selasa lepas (esok genap seminggu). Memang konsisten ambil ResV 2 biji sebelum tidur, tak skip. Sebenarnya hari pertama consume tu memang dah nampak kesan dah. Memang setiap malam tak cukup tidur dan tidur lewat. Try ambil 2 biji ResV, esok tu bangun memang rasa badan tu bertenaga, nak bangun pun mudah, takde liat-liat. Sakit-sakit badan pun kurang.

Testimoni 10 : Susu Badan Sangat Meriah



Alhamdulillah, Ra bersyukur sangat dapat berpantang dengan Vivix. Lepas habis vivix, Ra consume ResV. MasyaAllah meriah sangat susu untuk baby. - Puan Raden

Jangan tak tahu, ResV bukan sahaja membantu meningkatkan tenaga, malah memberi kesihatan kulit yang lebih cantik, malah sesuai juga untuk ibu-ibu berpantang bagi meriahkan susu ibu. Sangat beruntung bagi yang telah mencuba ResV ini. Anda bila lagi?

Promosi Trio ResV Set kembali lagi, jika ingin dapatkan diskaun sehingga sepuluh peratus (10%) boleh dapatkan segera. 

Cara Beli ResV Shaklee

Bagaimana Nak Beli ResV Shaklee Ini?

ResV boleh dibeli secara online di sini atau boleh hubungi wawa di whatsapp untuk dapatkan ResV anda hari ini.

Pembelian set Trio ResV pada bulan ini akan mendapat sepuluh peratus (10%) diskaun. Nak dapat set Trio ResV murah? Klik link di bawah ini.




Jika anda ingin dapatkan dengan harga lebih murah, boleh mendaftar sebagai ahli shaklee dan teruskan dengan aktifkan keahlian disini (daftar ahli shaklee online)

.






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.







Hubungi kami;



Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.