Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah thumma alhamdulillah, masyaAllah tabarokallah, syukur kehadrat ilahi dengan limpah dan rahmatNya memberi izin kepada wawa untuk menjadi perantara rezeki agen-agen dibawah team wawa.

MasyaAllah, tahniah wawa ucapkan kepada semua yang telah berjaya mendapat sales dan bonus pada bulan Jun yang lepas. Tiada usaha yang tidak dilihat Allah, dari sekecil-kecil usaha sehingga sebesar-besar tindakan yang kita buat, jika dengan niat kerana Allah Taala, pasti pahala dan ganjaran Allah berikan untuk kita.

Besar sebenarnya jihad team BYG untuk ummah, membantu menyebarkan manfaat kesihatan dan kewangan kepada ramai orang. Membantu mengembalikan kesihatan orang lain melalui asbab vitamin shaklee dengan izin Allah swt. Alhamdulillah 'alaa kulli hal.

Hari ini, wawa nak kongsi recognition untuk team BYG seramai 10 orang yang berjaya mendapat Bonus shaklee pada bulan lepas. 

Recognition Performance Team BYG Jun 2021













Tahniah diatas usaha dan komitmen kalian bersama dengan BYG sepanjang bulan Jun yang lepas, insyaAllah bulan Julai ini kita capai target yang lebih besar. Amin Ya Mujib

Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.