Assalamualaikum wbt,

Sejak seminggu yang lalu, wawa mula ambil protein life shake Elderberry. Bukan sahaja rasanya yang sangat sedap, malah ia membantu rasa kenyang dengan sangat lama. Kesan ini bukan sahaja wawa yang rasa, malahan kebanyakan yang sudah cuba life shake elderberry juga turut berkongsi tentang kesedapan rasa protein life shake ini serta rasa kenyang lebih lama dan paling teruja bila tengok makanan pun tidak terliur.

Cara Minum Protein Life Shake Elderberry Untuk Kurus | Vitaminwawa, cara minum life shake elderberry untuk cantik, life shake elderberry, life shake elderberry shaklee, lse, protein life shake elderberry shaklee

Cara Minum Life Shake Elderberry Shaklee Untuk Kurus

Minum life shake elderberry shaklee diakui oleh semua yang telah mencubanya bahawa ia mampu membantu mengenyangkan lebih lama. Setelah mengambil life shake elderberry ini, dikatakan juga turut menghilangkan rasa terliur pada makanan.

MasyaAllah, hebat bukan. Ia memang sangat sesuai untuk diambil oleh anda yang sedang berdiet yang suka makan dan ingin kurus. Kenapa kita merasa kenyang apabila minum life shake elderberry shaklee? 

Ini kerana life shake shaklee mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral, apabila kita mengambil life shake ini bermakna kita telah mengambil 24 jenis vitamin dan mineral seperti 40 jenis hidangan dalam satu masa. 

Bagaimana Cara Untuk Minum Life Shake Shaklee Untuk Kurus?

Bahan :

1 scope Life Shake Elderberry Shaklee
3 sudu ESP atau 1 sachet ESP
350ml air masak atau sejuk

Goncangkan bersama sehingga larut dan minum secara berselang dengan air masak. 

1. Minum satu teguk dan bilas dengan air masak. Kemudian letak dalam peti ais. Selepas satu jam, boleh minum lagi dan bilas bersama air masak. Ulang sehingga habis.

Atau

2. Boleh minum life shake shaklee ini sekali habis. Kemudian, bilas pula dengan air masak. 

Biasanya wawa akan letak air masak dalam shaker yang sama kemudian, minum sehingga habis. 

Jika minum waktu pagi, kita tak akan rasa lapar walaupun sudah petang. Seronokkan? Life shake shaklee membantu mengurangkan pengambilan kalori, justeru ia membantu dalam menguruskan berat badan dengan lebih sihat. 

Baca entry berkaitan :

Baca produk lain yang mengandungi Elderberry:






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.