Assalamualaikum wbt,

Happy Bonus Day - Hari Pengedar Shaklee Dibayar Bonus



Setiap 14 hari bulan pada setiap bulan, shaklee tidak pernah gagal membayar bonus kepada pengedarnya. MasyaAllah, tabarokallah. Alhamdulillah thumma alhamdulillah.

Wawa sangat bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan pada wawa ini, bukan sahaja wawa yang dapat rasai, malah 10 orang agen yang aktif juga turut merasai bonus melalui bisnes shaklee ini. 

Suka tak, jika kita surirumah tapi dapat pegang income sendiri melebihi 4 angka sebulan? Perlu lagi tak kita tak merengek dengan husband kalau nak beli barang-barang feveret kita? Ye perlu, hanya minta izin. Kalau suami bagi duit dia, jangan tak ambil pula. Rugiiii.😂

Gembira tak, jika kita bekerja tapi ada income tambahan 3 angka , 4 angka sebulan? Apa yang kita boleh buat dengan lebihan gaji ini? Macam-macam korang, jika dulu dapat bagi mak ayah rm100, kali ini boleh tambah jadi rm200, rm300 mahupun rm500 ke rm1000. 

Happy tak, jika masih belajar, student tapi dapat duit sampingan 3 angka, 4 angka. Bukan setakat 3 angka , kalau dapat 2 angka pun rasa happy kan? Inikan pula boleh dapat besar.

Wawa nak buka peluang kepada yang berminat untuk jana income dari rumah untuk bersama team kami. Pelbagai training akan diberikan untuk ahli baru, supaya sama-sama kita mendaki puncak kejayaan. 

Group khusus untuk anda yang ingin serius dalam bisnes shaklee dibawah team kami iaitu Group Whatsapp "BYG ACADEMY", facebook private group "BILLIONAIRE YOUNG GRPUP", yang mana kami menyediakan module khusus untuk pemula.

Private Group Untuk VVIP Agen dan Ahli dibawah BYG only.

Group Whatsapp Agen Yang serius Bisnes only





Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.