Assalamualaikum wbt,

Sejak covid-19 melanda, kita sudah tidak boleh travel jauh dan ia pemanduan jarak jauh juga tidak lagi dibenarkan. Namun, ingin Wawa kongsikan pengalaman pengguna Cinch Tea Mix Shaklee ketika memandu dengan jarak yang jauh dan lama tetapi masih segar dan tidak mengantuk.


Testimoni Cinch Tea Mix - Bantu Memandu Jauh Dengan Lebih Segar

#1 Mata Segar Bugar Buat Kerja Laju


Suami saya tak boleh hidup tanpa Cinch Tea. Bukan untuk elak mengantuk sewaktu drive sahaja, tapi memang ambil aetiap hari selepas breakfast. Nampam beza kalau ambil, mata segar bugar, buat kerja laju. Kalau tak ambil, nampak lemau.

#2 Tak Mengantuk Drive Tengah Malam


Kami sekeluarga selalu balik kampung bertolak tengah malam. Sebelum bertolak, saya akan minjm Cinch Tea. Mata tak mengantuk sepanjang perjalanan 6 ke 7 jam.

#3 Tak Mengantuk Walaupun Tak Cukup Tidur


Cinch Tea memang best! Kalau anak-anak tidur lambat, esoknya saya ambil Cinch Tea, mata terang macam spotlight! Rasa badan bertenaga. Kalau jalan jauh, husband akan minta bancuhlan untuk dia.

#4 Drive Dari KL ke Penang, Tak Lemau


Cinch Tea the best. Saya drive seorang diri dari KL ke Penang, tak lemau langsung. Walgal sehari sebelum tu, dari pagi ke malam ulang alik Puncak Alam ke KL dan Sunway. Saya recommend juga Cinch Tea untuk student.

#5 Mata Segar Semasa Memandu


Cinch Tea ni kalau untuk travel, segar mata nak drive. Nak sedap, letak lemon slice sekali. Kalau exercise, minum Cinch Tea. Berpeluh-peluh. Extra energy untuk bakar kalori.






Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.