Assalamualaikum wbt,

Berat badan berlebihan menjadi satu isu sensitif kepada mana-mana wanita jika ada yang menegurnya 'gemuk'. Perkataan ini boleh menyebabkan seseorang individu menjadi 'bad mood' sepanjang hari.

Jadi, jangan sesekali kita menegur kawan atau keluarga kita tentang kegemukan beliau. Cukup sekadar bertanya khabar dan menunjukkan entry ini kepada mereka tanda sokongan bahawa, jangan risau anda pasti boleh. 

Testimoni Set Kurus Shaklee - Bertahun Baru Jumpa Angka 5 Di Depan

Testimoni Set Kurus Shaklee


Testimoni kali ini Wawa kongsikan pengalaman Puan Aeinna Musa yang mempunyai berat badan stagnant sejak lama. Pada bulan puasa yang lepas, Puan Aeinna mencuba set kurus shaklee dan bersama #gengdetox dalam perjalanan kurus beliau.


Bagaimana cara Puan Aeinna dapat mengurangkan berat badan 9 Kg menjadikan berat badan yang lebih ideal dan cantik.

Cara Makan Set Kurus Shaklee

Cadangan set kurus:

Cairkan lemak ( bakar) :

Omega  guard 
Lecithin 

Detox (buang) :
Vivix 
Herb lax 
Alfalfa

Ena amek vivix je.

Protein ( membina) :

Cinch shake ( vanilla /latte/choc)
ESP

Ena amek semua ni plus Life Shake Elderberry

Tingkatkan metabolisme:

Cinch Tea Mix

Ena ambil Energizing tea elderberry (dapat percuma untuk leader je- belom masuk pasaran malaysia lagi)

Sepanjang bulan puasa, Puan Aeinna ambil protein Cinch Shake sahaja pada waktu sahur dan tidak ambil carbohidrat yang lain. Sambung puasa 6 dan 3 hari puasa putih. Makan nasi sekali sehari kerana Puan Aeinna juga sedang menyusu. 

Nampak tak, tiada yang mustahil jika kita nekad untuk kurangkan berat badan demi kesihatan diri sendiri. Bonusnya, badan lebih cantik dan menawan. Siapa tak nak, kan?








Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.