Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah thumma alhamdulillah. MasyaAllah Tabarokallah. Syukur alhamdulillah, dengan izin Allah swt pada hari ini Allah masih bagi kita hidup. Alhamdulillah ahamdulillah alhamdulillah.

Terima kasih Allah, bulan February telah meninggalkan seribu kenangan sangat indah. Setelah sekian lama, akhirnya Wawa kembali efektif sebagai leader. Mungkin perjalanan Wawa dalam bisnes shaklee berbeza dengan orang lain, namun wawa tetap bersyukur dan yakin dan percaya Allah aturkan semua ini penuh dengan hikmah.

Wawa sebenarnya tak tahu nak kata apa. Speechless. Tak sangka pun ye. Allahuakbar.

Pertama sekali, wawa nak ucapkan terima kasih pada suami yang bagi keizinan untuk wawa closing dengan cemerlang bulan ini. Sanggup jaga princess untuk bagi peluang kepada Wawa malam sebelum closing.

Performance Bisnes BYG Team February 2021












Alhamdulillah seramai enam orang yang layak mendapat bonus pada bulan lepas. Wawa yakin dan percaya, insyaAllah lebih ramai lagi akan mendapat bonus pada bulan ini. Doakan wawa dan team ye.

Ucapan Terima Kasih Buat Semua Yang Mendoakan Wawa Dan Team BYG


Terima kasih suami, terima kasih mak & mertua yang tak berhenti doa untuk wawa.

Terima kasih BYGians yang setia bersama wawa sejak dulu sampai sekarang. Kejayaan ini adalah kejayaan kita bersama. Tanpa korang, Mommy mungkin tak sampai tahap ini. Mari rapat dengan mommy untuk sama-sama kita melakar kejayaan.

Jutaan terima kasih buat my mentor Master Aeinna Musa , penyokong wawa yang paling kuat. Terima kasih Ena, sentiasa bantu wawa dari dulu sampai saat ini. Tak pernah tinggalkan wawa. #bighug #loveulillahitaala

Jutaan terima kasih buat nendaku Master Nadiah Suhaidi & Master Amir Marzhuki yang sangat-sangat memberi inspirasi kepada wawa untuk teruskan dalam bisnes shaklee. #maestro sentiasa berikan yang terbaik untuk wawa dan BYG. Poster yang sangat powerful dan kelas yang best dan marketing tools yang sangat banyak. Sayang Maestro.❤️

Terima kasih Buat moyang wawa Master Iffah Anuar & Master Firdhaus Zulkifli , sumber inspirasi wawa. Banyak ilmu yang #viktoria sediakan dan pelbagai kelas yang wawa join sangat-sangat best dan ilmu blogging yang power. Wawa tak tahu nak cakap macam mana, I Love u MIA/MD.

Alhamdulillah, syukur Alhamdulillah. Income semakin bertambah-tambah hanya dari rumah sambil melayan princess. Walaupun bisnes dari rumah ditemani anak yang semakin aktif dan nak perhatian mommy selalu, wawa dapat buktikan pada diri Wawa boleh buat.

Korang yang ingin mencari income dari rumah dan tak perlukan modal yang besar, hanya RM 35 je dah boleh buat bisnes.

Jika korang berminat nak buat bisnes dengan wawa, boleh isi detail anda dibawah, wawa akan bantu guide korang from a to z. Wawa buka peluang kepada anda surirumah, pelajar mahupun yang bekerja untuk mencari income tambahan dan ingin jadikan shaklee sebagai bisnes yang serius.


Wan Rokiah Wan Ismail
Your Business Leader




Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.






Hubungi kami;



Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia