4 Kelebihan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Radiance C+E Youth Skincare Shaklee adalah antara produk yang menjadi pilihan pengguna Youth Skincare Shaklee. Ini kerana ramai pengguna akui kehebatan Radiance C+E dalam membantu masalah kulit seperti jeragat, jerawat, liang pori, tekstur kulit, parut dan lain-lain.

Malam ini mommy ingin kongsikan kepada anda 4 Kelebihan Utama Radiance C+E Youth skincare shaklee yang perlu anda tahu. Apakah kelebihan yang anda akan dapat selepas menggunakan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee? Jom teruskan pembacaan anda.

4 Kelebihan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee

1. Membantu Menganjalkan Kulit

 Kelebihan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee | Membantu Menganjalkan Kulit
Kelebihan yang pertama Radiance C+E Youth Skincare Shaklee terhadap pengguna adalah ia membantu Menganjalkan Kulit. Radiance C+E membantu menjadikan kulit anda lebih licin, lebih anjal dan lebih muda.

2. Membantu Melindungi Kulit Dari Radikal Bebas

Kelebihan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee | Melindungi Kulit Dari Radikal Bebas
Kelebihan yang kedua Radiance C+E Youth Skincare Shaklee terhadap pengguna adalah membantu melindungi kulit dari radikal bebas. Radiance C+E membantu membersihkan sel-sel kulit mati , menjadikan kulit lebih lebut dan lebih licin.

3. Membantu Melindungi Kulit Dari Kerosakan UV

Kelebihan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee | Melindungi Kulit Dari Kerosakan UV
Kelebihan yang kedua Radiance C+E Youth Skincare Shaklee terhadap pengguna adalah membantu melindungi kulit dan mengurangkan kerosakan UV pada kulit. Radiance C+E juga membantu memelihara dan melindungi kulit dengan lebih efektif.

4. Membantu Mencerahkan Kulit

Kelebihan Radiance C+E Youth Skincare Shaklee | Membantu Mencerahkan Kulit
Kelebihan yang kedua Radiance C+E Youth Skincare Shaklee terhadap pengguna adalah membantu mencerahkan kulit. Radiance C+E membantu mencerahkan kulit, meratakan tona kulit, mengurangkan parut, garis halus dan kedutan, mengurangkan tompok penuaan dan pigmentasi.

Inilah 4 kelebihan Radiance C+E yang perlu anda tahu dan sememangnya menjadi antara produk kegemaran mommy. Untuk pengetahuan anda semua, Radiance C+E sangat membantu menghalang jerawat dari naik ke wajah. Tak percaya? Anda boleh cuba Radiance C+E ini.

Jadi, adakah anda ingin mencuba produk Youth Skincare Shaklee? Bulan ini shaklee telah menawarkan promosi untuk produk Youth. Anda boleh lihat promosi Youth Skincare dibawah.


Bagi anda yang ingin mencuba trial set Youth skincare shaklee juga boleh. Apa yang adalam trial set Youth skincare shaklee? Boleh baca dibawah,


Mahu mendapatkan produk ini dengan harga lebih jimat 15% - 20%? Baca cara jadi ahli di sini. Atau boleh berhubung dengan kami terus melalui whatsapp atau telegram,

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Paka dan Ketengah Jaya