Assalamualaikum wbt,

Rahsia ibu berkerjaya kekal bertenaga sepanjang hari.


Seawal jam 7 pagi hingga jam 430 petang sibuk bertugas untuk kem perkhemahan sehari KRS dan Pandu Puteri. Jam 530 petang baru sampai rumah..seharian bertugas memang memenatkan. Nasib baik awal pagi dah telan 2 biji vitalea.. Sebagai pembekal tenaga unggul kepada diriku sepanjang hari..Kalau tak telan ni kerja setengah hari je badan dah lemau tak bermaya..muka pucat semacam..sakit badan. Tambah pula sekarang ni banyak tugasan lasak yang perlu dibuat.

Jadi ibu bekerjaya memang begini lah.. Harus perlu supplemen tambahan agar sentiasa cergas dan sihat untuk lakukan kerja di pejabat, sekolah serta bertugas di rumah. Kalau tak, siapa yang nak tolong buat kerja-kerja?? Nak mengurus rumah dan anak2 lagi.. Saya memang tak ada orang gaji di rumah.. Sayalah ibu, saya lah pekerja, sayalah guru, sayalah yang bisnes, sayalah orang gaji tu dan sayalah isteri...

Hahh!! Nampak tak?? Oleh tu, Vitalea adalah keperluan khas bagi diri saya.Vitalea memang tak pernah tinggal  sejak berkenalan dengan supplemen ni. Lengkap dengan segala jenis vitamin diperlukan badan..vitamin kegemaran ni sentiasa selamat dan organik.. 

- Vaneesa

Adakah anda ibu yang berkerjaya? Perlukan Vitalea? Whatsapp wawa 019 996 6576.