Assalamualaikum wbt,

Berapa ramai yang tahu dalam badan anda ada toksin? Biasa dengar kan, tapi kurang cakna. Sebab tak faham, apa sebenarnya toksin.

TOKSIN adalah bahan buangan beracun dalam tubuh manusia. Bahaya toksin, bukan sahaja boleh menghancurkan fungsi-fungsi pencernaan, bahkan, boleh mengikuti peredaran darah ke seluruh organ tubuh lalu merosakkan system sirkulasi manusia, organ-organ penyaring (system hati dan ginjal), dan organ-organ pengeluaran tubuh.

Penyelidikan yang dilakukan oleh beberapa pakar kesihatan di Jepun mendapati, berat kotoran yang tersumbat dalam tubuh manusia atau lebih dikenali sebagai toksin adalah lingkungan 2kg hingga 4kg.Bayangkan jika tubuh anda dihuni oleh toksin berbahaya sebanyak itu.

Selain itu, toksin yang banyak mempengaruhi keberkesanan supplemen yang di ambil. Ini kerana, toksin boleh mengganggu proses penyerapan vitamin di dalam badan anda. Jika berlaku ketidak berkesanan supplemen yang di ambil, anda perlu melihat, adakah badan anda mempunyai toksin yang banyak.

Bagaimana untuk mengetahui badan anda bertoksik atau tidak? Jom kita lihat senarai di bawah, adalah anda mempunyai tanda-tanda ini?

7 TANDA BADAN ANDA PENUH TOKSIN




#1 SEMBELIT


#2 KEMBUNG PERUT


#3 SAKIT KEPALA


#4 LETIH DAN LESU


#5 KULIT KUSAM


#6 KEMARUK MAKAN


#7 MULUT BERBAU


Adakah badan anda mempunyai tanda-tanda di atas? Jika ya, boleh hubungi wawa  (019 996 6576) untuk tindakan lanjut. ^_^