Assalamualaikum wbt,

Siapa yang ada gatal-gatal di badan? Gatal yang sukar untuk hilang. Gatal yang boleh menyebabkan kulit berdarah dan melecet. Makin memburukkan keadaan apabila, kulit semakin tak cantik dan berkudis.

Allah, kecian sangat wawa tengok bila ada kawan-kawan yang alami perkara ini.  Gatal itu satu hal, ada pula rasa sakit-sakit. Agak menyeksakan.

Wawa nak kongsikan testimoni customer wawa sendiri yang mengalami kegatalan melampau. Customer wawa ni alami gatal dibahagian jari kelingking. Katanya sudah lama, dari sebelum hamil, selepas hamil makin menjadi-jadi gatalnya. Sehingga nampak kesan kulit tak sihat dibahagian jarinya. Customer wawa ingatkan alahan semasa hamil, namun selepas bersalin juga sama. Langsung tiada perubahan. 


Dua minggu lepas, customer wawa mengadu luka jahitan selepas bersalin belum sembuh, wawa recommendkan untuk beliau ambil Zinc Complex. Selepas 2 minggu, kebetulan wawa nak pergi melawat babynya, beliau tunjuk jari kelingkingnya. Sudah semakin pulih, Alhamdulillah. 

Dengan izin Allah, luka jahitan sembuh dan gatal serta luka di jarinya semakin baik. 

Adakah korang ada mengalami gatal-gatal dan parut sukar hilang? Wawa sarankan korang amalkan zinc vomplex. Disamping dapat mempercepatkan balik luka, ia juga membantu mengatasi alergik dan kegatalan juga infection.

Berminat dengan Zinc Complex? Whatsapp wawa 019 996 6576