Assalamualaikum wbt,

Ramain yang mengadu pada wawa, anak-anak kurang makan, bila diberi makan geleng, nak suap meraka lari. Begitu juga rakan-rakan, bila pegang tangan, Ya Allah, kecilnya. Katanya tak ada selera makan. Allah, kecian sungguh.   Apa yang dapat wawa bantu, hanyalah mengesyorkan ambil makanan tambahan untuk nutrisi dan tambah selera makan.

Dalam shaklee, produk yang dapat meningkatkan selera makan adalah MEALSHAKES. Jom kita lihat apakah fungsi utama MEALSHAKES.



FUNGSI UTAMA MEAL SHAKES SHAKLEE

✔️ Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut.

✔️ Membekalkan Nutrisi kepada Sel Tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

✔️ Membantu Tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kata dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

✔️ Anti-oksida - Mengandungi vitaminA, C,E,Zink, Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

✔️ Mengembalikan Seri Wajah - Mengandungi vitamin B lengkap, zat besi,dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.

✔️ Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

✔️ Kelazatan Rasa - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.

Haa, jika korang ada yang kurang selera makan dan anak-anak punyai masalah picky eater boleh laa mencuba Meal shakes. Anda pasti teruja apabila mereka minta untuk makansekurang-kurangnya 3kali sehari.

Bagi yang berminat menjadi ahli shaklee, wawa boleh dihubungi pada bila-bila masa.