Assalamualaikum wbt,

Buat apa tu semua? Santai-santai bersama family ye. Waktu inilah untuk kita bersantai dan mengeratkan hubungan keluarga setelah seharian berada di ofis. Oppss, lupa plak wawa anak-anak sekolah cuti hari ini dan esok dan ibu-ibu yang bergelar guru semestinya beruntung. Dapat bercuti dua hari. 

Bagi kami disektor swasta dan bidang lain, kerja harian perlu diteruskan tanpa ada cuti. Walau apapun, bersyukurlah walau apa saja yang kita hadapi. Betul ke betul? 

Ok, usah membebel panjang lebar. Jom kita kembali kepada tajuk asal.. hehe

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah..

Dua minggu lalu, pihak Zalora telah email pada wawa tawaran buat review keluaran terbaru produk mereka iaitu Fesyen Hipster. Korang boleh lihat disini. Empat fesyen terbaru bagi golongan lelaki. Disebabkan wawa sedikit sibuk, review produk zalora agak lambat di publish. ")

Hari ini, wawa telah menerima voucher RM100 dari pihak Zalora setelah beliau berpuas hati dengan review yang telah dibuat. 

Jom kita shopping. baru wawa tahu, Zalora bukan hanya ada kasut, rupanya banyak lagi produk yang mereka tawarkan..Jom terjah Zalora, galeri  shopping terbesar di Asia.