Assalamualaikum wbt,
“Just nak share sedikit pengalaman. Adik Nur sekarang berumur 19 tahun. Masa dia 17 tahun, dah detect ada masalah darah tinggi. Dan, bacaan darah tingginya hampir sama dengan bacaan darah tinggi ayah! Memang tak sangka. Tapi, lepas konsisten Omega Guard, memang reduce terus. Dan yang paling best, muka yang penuh jerawat batu dulu pun dah licin. Gaya pemakanan dan gaya kehidupan seharian adalah faktor utama. Dia gamming person.”
Pernah jumpa orang yang high blood pressure atau tekanan darah tinggi? Wawa rasa semua orang pernah, kalau tak diri sendiri mungkin mak atau ayah. Itu perkara normal bila mak ayah kita dah berusia, sebab darah tinggi biasanya sinonim dengan orang yang berusia. Namun, jangan terkejut sebab selarang dah beralih pula kepada golongan muda.

Dengar saja berapa ramai ibu hamil yang menghidap darah tinggi secara tiba-tiba? Seolah-olah fenomena terbaru penyakit darah tinggi dihidapi oleh golongan muda. Kenapa perkara ini berlaku?



Lihatlah contoh realiti yang wawa kongsikan diatas, petikan dari pengakuan Nur yang mempunyai adik berusia belasan tahun iaitu 19 tahun mengidap darah tinggi. Wowww, ini memang mengejutkan usia seawal itu sudah mempunyai penyakit.

Tahukah anda, apakah punca terjadinya tekanan darah tinggi? Salah satunya adalah KOLESTEROL. Kolesterol adalah punca kepada segala penyakit. Kolesterol menyebabkan penyakit kronik yang lain muncul seperti kencing manis, stroke atau angin ahmar, jantung dan lain2. Kandungan kolesterol yang tinggi boleh menyebabkan salurah darah tersekat dan darah tidak boleh mengalir dengan lancar.

Bagaimana untuk mengatasi masalah Blood High Pressure / Tekanan Darah Tinggi?


  1. Omega Guard - menurunkan kadar tekanan darah, membantu membakar lemak / kolesterol jahat dalam badan. Mengawal tekanan darah tinggi, mengawal kenaikan berat badan yang berlebihan & elakkan makanan yang berlemak dari menampal ke dinding2 darah.
  2. Phytocol ST - berfungsi menurunkan tekanan darah tinggi, melindungi kolesterol jahat dari memasuki salur darah.
Kedua-dua itam ini sangat-sangat membantu dalam menurunkan kolesterol. Sekiranya anda mempunyai tekanan darah tinggi melampau, Phytocol ST sangat-sangat mujarab kerana ia dapat menurunkan kadar kolesterol dengan cepat. Berbanding Omega Guard, ia perlu dimakan secara berterusan untuk mendapat result yang terbaik.

Alhamdulillah, adik nur telah berjaya dengan izin Allah swt dapat turunkan tekanan darah tinggi beliau. Malahan, beliau juga mendapat bonus kulit licin apabila jerawat batu yang dihidapi selama ini juga hilang. Itulah yang best apabila consume produk shaklee, ia bukan sahaja membantu mengatasi masalah darah tinggi malah masalah jerawat batu yang sekian lama bertapak di muka. Untungkan? 

Tiada kerugian jika anda melabur pada produk yang memberikan kesan terbaik pada masa akan datang. Untuk pengetahuan semua, produk shaklee tidak merawat sebarang penyakit cuma ia membantu memberikan nutrisi penting kepada badan. Sepertimana yang korang semua perlu tahu, badan yang cikup nutrisi mwmang agak sukar untuk penyakit berhuni didalam badan korang. Setuju ke setuju? Hihi

Walau apa pun, jagalah kesihatan kalian sebab "Sihat adalah Mahkota bagi orang sakit".


Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com
Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa