Assalamualaikum wbt,

Vitamin C Shaklee Available - Makcik Kiah Happy Dapat Beli 4 Botol Vitamin C | Seminggu yang lepas berlaku kekecohan di antara semua shaklee independent distributor seluruh Malaysia apabila HQ terputus stok vitamin c akibat daripada isu Pandemic Covid-19. Pihak WHO mengesahkan bahawa kita dapat melawan virus Covid-19 ini dengan pengambilan vitamin c untuk tingkatkan imuniti badan. 



Makcik Kiah Happy Dapat Beli 4 Botol Vitamin C Shaklee
Kita tahu bahawa imun yang tinggi dan bagus boleh menghalang tubuh dari diserang demam, selsema mahupun batuk. Justeru itu, ramai dikalangan netizen berlumba-lumba mencari vitamin c shaklee ini. Hari ini mommy nak bagitahu kepada anda semua, bahawa vitamin c shaklee sudah boleh dibeli tetapi ia dihadkan oleh pihak pengurusan shaklee dengan belian 4 botol sahaja setiap hari.

Jadi, jika anda tidak mahu terlepas dengan mendapatkan vitamin c shaklee ini, mommy nasihatkan untuk cepat-cepat beli supaya dapat memberi perlindungan diri dan keluarga. Ia adalah salah satu usaha dan asbab untuk kita dapatkan kesihatan yang lebih baik. Yang menyembuhkan semuanya adalah dari Allah swt.




Untuk info lanjut dan pembelian Vitamin C Shaklee, boleh hubungi mommy http://www.wasap.my/+60199966576

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-996 6576
Your Certified Shaklee Product Consultant



COD Paka dan Ketengah Jaya