Wednesday, January 16, 2019

Promosi Jom Shaklee

by , in
PROMOSI JOM SHAKLEE



Promosi ini berlangsung 15 Disember 2018 sehingga 28 Feb 2019.

๐Ÿ˜ Siapa yang layak?
Hanya ahli baru yang register dalam tempoh promosi sahaja.

๐Ÿ˜ Apa yang ahli baru dapat?
Shaklee sediakan 3 Starter Pack dengan diskaun hebat.
1. Wellness Starter Pack
2. Youth Starter Pack
3. Vivix Twin Starter Pack

๐Ÿ˜ Apa yang kelebihan Promosi ini?
Ahli baru akan dapat penjimatan berganda
1. Diskaun 10% hanya untuk produk Starter Pack sahaja
2. Boleh dapat cash rebate sehingga 11%
3. Percuma membership bernilai RM65
4. Percuma penghantaran bernilai RM10.
5. Dapat Full UV (point)
6. Boleh redeem dalam masa 60 hari

๐Ÿ˜ Apa yang dimaksudkan redeem 60 hari?
Setiap ahli baru hanya boleh beli 3 set starter pack dalam 60 hari. 
1 jenis starter pack hanya boleh dibeli sekali sahaja.

Contoh :
Amira join ahli dengan belian Vivix Twin Starter Pack pada 16 January. 
Pada 1 Feb 2019, Amira hanya boleh beli Youth Starter Pack dan Wellness Starter pack untuk penjimatan 10% tadi. Jumlah semua penjimatan yang amira dapat ialah RM 293!!

๐Ÿ˜Š Semua produk promosi ini hanya dijual selagi stok masih ada. Jadi, disarankan anda grab cepat-cepat sebelum terlambat.

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi mommy segera. :)

Jika berminat, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah atau boleh hubungi agen-agen kami di SINI.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Mommy Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bayu Damai & Ketengah Jaya
Wednesday, January 16, 2019

7 Cara Jaga Kesihatan Bayi dan Keluarga

by , in
7 cara untuk menjaga kesihatan keluarga anda semasa musim sejuk dan selesema. 7 Cara Jaga Kesihatan Bayi dan Keluarga.

Assalamualaikum wbt,

Cuaca yang tidak menentu sekarang ini boleh menyumbang kepada masalah kesihatan keluarga anda, terutamanya yang ada bayi. Kita tahu kan bahawa imuniti bayi masih lagi belum kuat berbanding orang dewasa.

Pagi ini, mommy sempat video call princess di kampung. Tokcik bagitahu badan adik princess sedikit panas. Kemungkinan nak demam dan mommy harap tidak melaratlah. Sebelum akhirkan perbualan tadi, mommy sempat berpesan pada tokcik untuk sapu cream herbal blend ke seluruh tubuh adik princess supaya suhu badan cepat turun.

Di bawah ini mommy nak kongsikan tips dari babycenter 7 cara untuk menjaga kesihatan keluarga dan bayi anda.

7 cara jaga kesihatan bayi dan keluarga

7 Cara Jaga Kesihatan Bayi dan Keluarga

1. Basuh tangan anda!


Apabila tangan anda bersih, virus sukar untuk merebak. Ajar keluarga anda untuk mencuci tangan selepas menggunakan bilik mandi, sebelum dan selepas makan, dan selepas batuk atau bersin. Gunakan sabun dan air suam, dan basuh selama 15 hingga 20 saat. Pastikan sesiapa yang menjaga anak anda tahu mencuci juga.

Petua: Simpan gel tangan berasaskan alkohol di dalam kereta dan di dalam beg anda untuk dibersihkan di mana sahaja. Dan gunakan tisu yang disediakan di pasar raya untuk menggesek pemegang kereta sebelum membeli-belah.


2. Membasmi Kuman

Virus sejuk dan selesema boleh hidup di permukaan selama tiga jam, jadi bersihkan bahagian atas meja dengan disinfektan membunuh virus atau penyelesaian pemutih dan air (1/4 cawan peluntur dalam satu gelen air), terutamanya jika seseorang di dalam rumah sudah sakit. Tanggalkan suis, telefon, pintunya, papan kekunci, dan lain-lain yang dikongsi ahli keluarga juga. Cuci cawan atau bekas makan dengan baik dengan sabun dan air panas. Jangan berkongsi!


3. Dapatkan vaksin selesema.

Seluruh keluarga anda memerlukan perlindungan daripada virus yang berjangkit di musim selesema, terutama dari sekolah, tempat penjagaan anak, di rumah atau di tempat bekerja. CDC mengesyorkan bahawa hampir semua kanak-kanak (bermula dari 6 bulan) dan orang dewasa mendapat vaksin selesema setiap tahun.

4. Elak jadi Perokok Kedua


Asap perokok meletakkan kanak-kanak berisiko tinggi untuk masalah pernafasan atas. Kanak-kanak yang tinggal dengan perokok mempunyai lebih banyak selsema, dan selesema mereka lebih tahan lama daripada kanak-kanak yang tidak terdedah kepada asap. Berhati-hati dengan asap bekas di persekitaran lain juga, seperti ketika anda mengunjungi rakan atau saudara-mara.

5. Tutup Mulut ketika Batuk dan bersin

Untuk mengelakkan penyebaran kuman, ajar anak anda bersin atau batuk ke dalam lengan mereka. Kaedah terbaik seterusnya ialah menggunakan tisu pakai buang. Sekiranya mereka bersin ke dalam tisu (atau ke tangan kosong), mereka perlu mencuci tangan dengan segera selepas itu.

6. Elakkan pendedahan.


Melindungi anak-anak anda dengan mengelakkan hubungan rapat dengan orang yang mempunyai selesema. Jika rakan anak anda batuk dan bersin, itu bukan masa yang baik untuk bersama.

7. Membina badan yang sihat.

Sistem imun yang sihat bergantung pada tubuh yang sihat, dan sistem imun yang baik dalam bentuknya lebih baik untuk melawan virus. Sekiranya anda menyusu, pastikan ia selagi anda boleh. (Dapatkan nasihat tentang tips semasa menyusu bayi anda mempunyai selesema.) Antibodi dalam susu ibu boleh melindungi daripada pelbagai kuman. Berikan makanan yang seimbang kepada anak-anak dan ajak mereka untuk bersenam secara teratur dan dapatkan tidur yang cukup.

Kredit : Babycenter

Semoga bermanfaat.
Tuesday, January 15, 2019

The view of Air Papan beach Mersing

by , in
Tuesday, January 15, 2019

7 Kebaikan Dan Kelebihan Zinc Plus Shaklee

by , in
7 Kebaikan Dan Kelebihan Zinc Plus Shaklee.

Assalamualaikum wbt,

Tahukah anda zinc plus shaklee mempunyai manfaat, kebaikan dan kelebihan yang luar biasa? Amat rugi jika anda tidak mengenali zinc plus shaklee secara mendalam. Ia berperanan penting dalam kesihatan tubuh secara keseluruhan. 

Inginkah anda mengetahui apakah manfaat, kebaikan dan kelebihan zinc plus shaklee?

Zinc plus shaklee memiliki 7 manfaat luar biasa. Sesetengah orang menggelarnya mineral lelaki macho manakala ada juga yang menggelarnya sebagai nutrien yang amat bagus untuk sel atau meningkatkan sistem imunisasi tubuh. Tidak kira apa juga gelarannya, zink adalah mineral mujarab yang memberikan banyak manfaat kesihatan.


https://www.vitaminwawa.com/2019/01/zinc-plus-shaklee-supplemen-untuk-lelaki.html

7 KEBAIKAN DAN KELEBIHAN ZINC PLUS SHAKLEE


1. Meningkatkan Kesihatan Imun
Penyelidik mendapati bahawa zink membantu mengawal keradangan.
  • Memendekkan tempoh selesema.
  • Memberi sokongan imun dan mengaktifkan sel-sel imun supaya mereka berfungsi secara optimum.

2. Rambut Kuat dan Berkilau
Zink penting untuk pertumbuhan sel, menyokong sel-sel yang sihat untuk prestasi badan yang oprimum.
  • Menyokong struktur rambut yang lebih kuat dan folikel rambut yang lebih sihat.
  • Meningkatkan pertumbuhan rambut.
3. Kulit Cantik dan Berseri
Sifat anti keradangan zink membantu mencegah radang dan meningkatkan pembaharuan sel, mempercepatkan penyembuhan untuk kulit yang lebih sihat.
  • Merawat jerawat dan melegakan radang kulit untuk kulit yang sihat berseri.
4. Permulaan Sihat, Keluarga Sihat
Zink bekerja bersama enzim lain untuk mengekalkan kesihatan sistem reproduktif untuk lelaki dan wanita.
  • Di kalangan wanita, zink membantu dalam pengawalan hormon, pengeluaran telur dan mengekalkan paras cecair folikel yang normal untuk pergerakan telur menuju rahim, untuk proses penempelan.
  • Untuk lelaki, zink membantu meningkatkan jumlah sperma dan memperbaiki bentuk fungsi dan kualiti sperma.
5. Meningkatkan Memori dan Pembelajaran
Hipokampus, pusat memori dan pembelajaran otak, mempunyai tahap zink tertinggi.
  • Meningkatkan komunikasi antara neuron untuk memproses maklumat yang lebih cekap.
  • Melindungi saraf dan tisu otak.
6. Meningkatkan Tenaga dan Stamina
Zink membantu menukarkan makanan menjadi tenaga secara optimum supaya anda mempunyai tenaga untuk menjalani hari anda.
  • Meningkatkan prestasi sukan.
  • Menggalakkan kekuatan dan ketahanan otot yang lebih baik.
7. Mempercepatkan Penyembuhan Luka
Zink memainkan peranan penting dalam fungsi imun, melawan jangkitan dan membantu dalam penghasilan tisu baru, mengelakkan jangkitan pada luka.
  • Mengekalkan keutuhan dan struktur kulit.
  • Menghasilkan protein dan kolagen untuk menyembuhkan luka.
  • Memainkan peranan penting untuk pembekuan darah.

Jika berminat, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah atau boleh hubungi agen-agen kami di SINI.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Mommy Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bayu Damai & Ketengah Jaya
Tuesday, January 15, 2019

Zinc Plus Shaklee Supplemen Untuk Lelaki

by , in
Zinc Plus Shaklee Supplemen Untuk Lelaki.

Assalamualaikum wbt,

Pernah mommy dapat beberapa pm dari kaum lelaki yang bertanyakan apakah produk yang sesuai untuk mereka. Ada yang bertanya supplemen untuk tenaga lelaki. Mommy nak kongsikan dengan anda bahawa zinc plus shaklee adalah supplemen terbaik untuk lelaki. 

Ini tidak bermakna wanita tidak boleh mengambil zinc plus. Ini kerana, zinc plus adalah supplemen yang amat bagus dalam membantu mempercepatkan pembaikan luka.

Apa itu Zinc Plus?

Zinc Plus adalah mineral surih yang dijumpai dalam hampir setiap komponen sel badan dan lebih daripada 200 enzim. Sebagai sebahagian daripada tindak balas enzim, zink terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia termasuk pencernaan protein, metabolisma asid amino, pengeluaran tenaga, metabolisma tulang, penggunaan vitamin A dan penghasilan hormon.

Zink sangat penting dalam mengekalkan fungsi badan yang betul, menyokong pertumbuhan sel rambut, kuku, kulit yang sihat dan menggalakkan kesihatan yang baik.

Keistimewaan Shaklee

1. Satu tablet menyediakan 15mg zink yang memberikan anda nilai harian diperlukan untuk zink 100%.
2. Dirumuskan dengan zink glukonat berasaskan tumbuhan yang mudah diserap.
3. Harga sebotol Zinc plus (120 tablets) berharga RM56.25 sahaja.
4. Cara pengambilan zinc plus untuk orang dewasa adalah 1 tablet sekali sehari sebelum makan.

Zinc Plus Shaklee Supplemen Untuk Lelaki, Manfaat Zinc Plus shaklee, zinc plus shaklee, keistimewaan zinc plus shaklee, Kebaikan Zinc plus shaklee, supplemen untuk tenaga lelaki, supplemen untuk lelaki, supplemen shaklee untuk lelaki

Zinc Plus Shaklee Supplemen Untuk Lelaki

Sepertimana mommy ada sebutkan diatas bahawa zinc plus adalah supplemen khusus untuk lelaki menjadi bertenaga dan hebat. hihi

Apakah kehebatan zinc plus shaklee yang begitu cocok dengan seorang lelaki? Jom kita rungkai rahsia kehebatan zinc plus shaklee supplemen untuk lelaki.


Zinc Plus Shaklee merupakan keperluan lelaki. Zink adalah mineral yang kuat yang menyokong kesejahteraan optimum merangkumi pertumbuhan sel, penyembuhan luka dan meningkatkan sistem imun. Walaupun zink didapati dalam jumlah yang kecil dalam tubuh, ia adalah komponen di dalam lebih daripada 200 enzim yang mana menyokong mekanisme badan.

Zink penting untuk :
  • Memastikan anda kekal berfikiran tajam dengan ingatan yang kuat dan kebolehan belajar.
  • Mengekalkan kesihatan reproduktif supada anda kekal subur.
  • Mengekalkan kekuatan otot untuk kekal bertenaga sepanjang hari.
  • Menyokong pengeluaran tenaga untuk memastikan anda kekal aktif.
Bagaimana Zinc Plus shaklee dapat membantu anda meningkatkan prestasi diatas? Anda perlu mengambil zinc plus shaklee setiap hari bersama kombo vitamin dibawah.

1. Kekal Bijaksana gabungan  bersama Zinc Plus dan Omega-3 Asid Lemak

  • Meningkatkan prestasi mental secara positif
  • Meningkatkan emosi dan mood
  • Mengekalkan fungsi kognitif sihat apabiila anda semakin berumur
2. Kekal Produktif bersama Vitamin E

  • Melindungi sperma anda dari serangan radikal bebas.
  • Memastikan sperma sihat supaya mereka berenang ke arah yang betul.
  • Mengekalkan paras testosteron yang sihat untuk penghasilan sperma yang sihat.
3. Kekal Bertenaga dan Aktif bersama Coenzyme Q10

  • Meningkatkan kekuatan otot.
  • Meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel, tisu dan organ.
  • Meningkatkan peredaran darah

Jika berminat, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah atau boleh hubungi agen-agen kami di SINI.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Mommy Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bayu Damai & Ketengah Jaya
Monday, January 14, 2019

4 Resepi ESP Best 2019

by , in
4 Resepi ESP Best 2019

Assalamualaikum wbt,

Minuman berkhasiat ESP boleh di minum dengan pelbagai cara, sama ada ingin diminum secara plain mahupun berperisa buah. Mommy nak share dengan anda semua, resepi esp best tahun 2019. 

Tahun baru dan cara baru, resepi smoothie esp shaklee untuk anda.





Boleh juga di cuba esp shaklee smoothie dragon fruit. Klik sahaja link resepi dibawah.

2. Resepi esp shaklee smoothie kurma

oh ya, sebelum terlupa bulan ini esp ada promosi tau.

Beli 6 tong esp percuma 1.

beli 2 tong esp, dapat 5% diskaun.

Jika berminat, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah atau boleh hubungi agen-agen kami di SINI.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Penawar
Friday, January 11, 2019

CARA BUKA AKAUN TABUNG HAJI ANAK BARU LAHIR

by , in
Assalamualaikum wbt,

Syukur ke hadrat ilahi, mommy dikurniakan seorang anak perempuan yang mommy gelarkan sebagai "Princess". Sepanjang 2 bulan mommy berpantang di kampung, ramai kawan-kawan yang datang ziarah. Ada yang hadiahkan baju, beg, hamper dan ada juga yang hadiahkan duit. Mommy simpan dalam tabung duit princess, setiap kali orang bagi, mommy letak dalam tabung. 

Alhamdulillah, murah rezeki adik princess. Jadi, mommy cadang untuk buka akaun tabung haji.

Alhamdulillah, mommy telah selamat membuka akaun Tabung Haji untuk princess tersayang. Seminggu sebelum mommy mulakan tugas dan masuk kerja di Johor, mommy telah pergi ke bank Tabung Haji untuk buat "Pembukaan Akaun Kanak-Kanak".

Macam mana cara nak buka akaun tabung haji untuk anak baru lahir? Boleh ke?

Jawapannya boleh, dengan syarat selepas dapat sijil lahir dan mykids. Untuk dapatkan mykids anak, kita perlu mendaftar kelahiran terlebih dahulu. Dapatkan sijil lahir dan mykids biasanya dapat selepas sebulan pendaftaran kelahiran.

CARA BUKA AKAUN TABUNG HAJI ANAK BARU LAHIR

Caranya mudah sahaja. Pergi ke bank tabung haji terdekat dengan rumah anda, dan bawakan sijil kelahiran anak, mykids dan kad pengenalan anda atau penjaga. 

Isi borang terlebih dahulu, borang boleh dapati di kaunter bank tabung haji. Isikan maklumat anak dan penjaga. 

Berapa jumlah minima untuk buka akaun tabung haji anak baru lahir? Jumlahnya seminimum rm10  sahaja. Jika nak masukkan lebih, tiada masalah. Untuk simpanan anak anda juga kan. 

Untuk pengetahuan semua, hanya penjaga yang mendaftar keatas akaun anak sahaja yang boleh mengemaskini buku akaun nanti.


Dibawah ini, mommy sertakan syarat-syarat untuk pembukaan akaun tabung haji anak baru lahir.

AKAUN KANAK-KANAK

  • Di bawah umur 18 tahun mengikut tarikh lahir.
  • Penjaga yang sah adalah tertakluk kepada Akta Perlindungan Kanak-kanak 2001, Akta Penjagaan Budak 1961 dan Akta Pendaftaran Pengangkatan 1952.
  • Penjaga mestilah mempunyai akaun TH dan warganegara Malaysia.
  • Hanya satu akaun dan satu penjaga sahaja yang dibenarkan.
  • Penjaga perlu membawa bersama sijil kelahiran dan dokumen pengenalan diri anak di bawah jagaan (MyKAD atau MyKID).
NOTA :
  • Penjaga adalah dinasihatkan untuk menukarkan status akaun di bawah jagaan yang telah berumur 18 tahun ke atas daripada akaun kanak-kanak ke akaun dewasa. Penukaran status akaun ini boleh dibuat di mana-mana pejabat cawangan TH dengan permohonan daripada penjaga akaun kanak-kanak tersebut dan pendeposit tersebut hendaklah hadir bersama dengan penjaga ketika urusan pertukaran akaun.
  • Selagi akaun itu masih lagi berstatus akaun kanak-kanak, penjaga adalah bertanggungjawab sepenuhnya ke atas akaun tersebut walaupun umur kanak-kanak tersebut telah melebihi 18 tahun.
Wednesday, January 09, 2019

Alhamdulillah, Lahirlah Seorang Puteri Dari Rahimku

by , in
Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, syukur kehadrat Allah swt. Dengan limpah kurnia izinnya selamatlah mommy melahirkan seorang puteri sulong pada tanggal 25 Safar1440 bersamaan 3 November 2018 seberat 2.9kg dengan begitu mudah sekali. Alhamdulillah.

Baby AZ yang belum lagi didaftarkan telah lahir pada jam 3:49 pm. Daddy pun tak sempat sampai sebab bertolak dari Johor. Bercerita tentang proses nak lahirkan baby AZ, sungguh mommy rasa sangat happy. Sebab mudah sangat dan mommy tak rasa sakit yang lama.

Jam 4:40 am tanggal 3 November 2018

Pagi hari kejadian, mommy sebenarnya nak bangun kencing je. Bila sedar pagi tu, rasa sakit dan 
Hari ke2 Baby AZ


Syukur dan gembira mommy dapat merasai pengalaman beraalin secara normal dengan mudah dan masa sakit contraction cuma sekejap sahaja. Pengalaman mommy mungkin tak sama dengan orang lain kan. Proses bersalin samgat mudah dan mommy diuji pula ketika mula berpantang.

Kesan jahit selepas bersalin 2 kali terbuka dan mommy terpaksa lalui jahit semula yang mana lebih sakit dari sakit bersalin. Bersalin mommy langsung tak menangis, tapi jahit buat mommy menangis sedu-sedu. Hehe

*Entry yang dah 2 bulan berlalu.
Wednesday, January 09, 2019

OMG! Youth Skincare Shaklee Memang Terbaik Melindungi Kulit Anda

by , in
OMG! Lihat Demo Skincare Youth Shaklee, Skincare Manakah Yang Terbaik Melindungi Kulit Daripada Mengalami Proses Oksidasi

Assalamualaikum wbt,

OMG! Youth Skincare Shaklee Memang Terbaik Melindungi Kulit Anda.

Sebelum kak wawa tunjukkan hasil demo menggunakan produk luaran shaklee iaitu Youth skincare, jo kita fahami dulu apa itu Oksidasi.

Apa itu Oksidasi? Apakah definisi Oksidasi?

Oksidasi adalah kesan interaksi unsur yang berbeza iaitu antara oksigen dan radikal bebas yang mana menyebabkan berlaku kerosakan pada permukaan benda hidup mahupun yang sudah mati.

Ambil contoh, sebiji epal dibelah dua dan jika dibiarkan tanpa perlindungan ke atas permukaan yang dibelah tadi, apakah yang terjadi?

Cuba lihat buah epal diatas, jika kita potong dua sebiji epal dan biarkan ia beberapa jam pasti permukaan isi epal tadi menjadi keperangan. Kesan keperangan itulah yang dipanggil terjadinya oksidasi. Begitu juga keadaan kulit kita, jika dibiarkan tanpa perlindungan yang betul proses oksidasi akan terjadi dengan cepat.

Kesannya, kulit menjadi bermasalah seperti cepat berkedut, kusam, kurang berseri dan tidak sihat.

Dibawah ini, kak wawa nak kongsikan kepada anda bagaimana produk shaklee iaitu Youth Skincare shaklee dapat membantu melindungi kulit anda dari mengalami proses oksidasi.

Gambar pertama adalah demo Youth skincare shaklee yang dilakukan terhadap beberapa hiris epal yang disapu dengan beberapa produk skincare jenama lain. Demo ini dilakukan selama beberapa jam untuk melihat brand manakah yang dapat melindungi daripada mengalami proses oksidasi.

Gambar 1 : Sebelum menggunakan mana-mana produk skincare

Selepas epal dipotong, ia belum berlaku proses oksidasi dan kita boleh lihat permukaan hirisan buah epal masih cantik, putih, cerah dan bersih.

Gambar 2 : Selepas 2 jam menggunakan produk skincare
 Selepas 2 jam, hirisan epal ini mengalami proses oksidasi di mana radikal bebas telah menjalankan tugas. hehe. Kita boleh lihat permukaan hirisan buah epal sudah berubah warna. Manakala Youth skincare masih lagi berwarna cantik, umpama baru lepas potong. Tiada perubahan yang ketara.


Gambar 3 : Selepas 4 jam menggunakan produk skincare
 Selepas 4 jam, hirisan buah epal yang menggunakan brand lain sudah semakin berubah warna keperangan. Manakala hirisan buah epal yang menggunakan youth skincare masih kelihatan putih bersih dan cantik.


Gambar 4 : Selepas menggunakan beberapa produk keatas hirisan epal

Inilah hasil selepas menunjukkan demo beberapa brand skincare yang digunakan keatas hirisan buah epal. Hasilnya sangat menakjubkan bagi penggunaan Youth skincare shaklee, di mana permukaan buah epal sangat-sangat terjaga dan tidak mengalami oksidasi seperti pemakaian brand lain.

Jadi, kulit anda pastinya terlindungi daripada mengalami proses oksidasi dan ancaman radikal bebas sepanjang hari. Anda tahukan, kesannya keatas kulit kita bila terdedah terhadap oksidasi dan radikal bebas?

Lihat gambar dibawah bahagian kanan, ini adalah kesan daripada mengalami proses oksidasi dan terkena serangan radikal bebas. Ia boleh menjejaskan kulit wajah anda.


Jom kita transformasikan dari kulit sebelah kanan, ke sebelah kiri. hihi

Macam mana nak dapatkan produk Youth skincare shaklee kak wawa? Caranya mudah sahaja, boleh terus whatsapp kak wawa untuk dapatkan Youth skincare shaklee dengan harga yang sangat berpatutan. Bulan ini ada promosi harga runtuh untuk pendaftaran ahli baru. Jom kita..

Bacaan tentang Youth Skincare shaklee :





Jika anda ingin dapatkan harga lebih jimat, boleh mendaftar sebagai ahli shaklee. Ini kerana anda boleh dapati PENGJIMATAN sehingga 21%.

Jika berminat, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah atau boleh hubungi agen-agen kami di SINI.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Penawar