Wednesday, 19 August 2015

Jangan Pandang Remeh Keletihan Terlampau

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat syurga wawa? Alhamdulillah, semoga kalian sentiasa dalam kesihatan yang optimum sepanjang masa. Wawa doakan segala urusan kalian juga wawa di permudahkan hari ini. Ameen. 

Wawa nak tanya, jujur ya. Siapa bangun pagi tadi, wajahnya senyum? Fikiran tenang dan happy nakmasuk kerja. Bangun pagi badan rasa sihat dan segar? Jika sebaliknya, jom sambung pembacaan korang..hihi



Sebenarnya, badan korang letih. Overload dengan kerja harian di pejabat, bersambung pula dengan kerja dirumah melayan anak-anak dan suami. Keadaan yang mungkin korang rasa biasa, namun sebenarnya ia adalah luar biasa. Bagaimana kita biarkan sahaja badan kita letih? Sesetengah individu suka memanjakan dirinya di Spa untuk mengatasi masalah ini. Berbeza pula bagi yang kurang berkemampuan, mereka lebih suka membiarkan sehingga berlarutan.

Jangan pandang remeh keletihan terlampau. Banyak masalah timbul kalau asyik letih jer. Kerja tertangguh, stress, kulit muka cepat tua, cepat marah dan macam2 risiko penyakit lain. Bila dah penat dan nak marah2 je, nanti hisyy macam2 yang kurang elok nanti jadi.

"Kalau saya pulak, kalau minggu tu saya rasa macam penatt gilerrrrrr, saya pastikan saya minum Vivix 1sudu besar awal pagi. Kalau tak sempat telan vivix, saya akan telan Vitalea 2 biji.- PM Cery"
Kenapa saya pilih dua ni?
KERANA

VIVIX menggalakkan pembentukkan baru Mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Mitochondria ni lah yang bertindak sebagai penjana tenaga dalam sel. Kalau mitochondoria ni 'sakit', maka sel pun 'sakit'.

VITALEA bukan sekadar mengandungi 12 vitamin dan 15 mineral yang diperlukan badan tapi BIOTIN didalamnya penting untuk menghasilkan tenaga, Tak semua multivitamin ada BIOTIN ni sebab unsur ni mahal.

Vitalea dan Vivix kedua2nya membantu anda memperolehi tenaga luar biasa
Walaupun satu tu dah berusia 100tahun, satu lagi 5tahun, tapi kedua2 pun terbaik. SHAKLEE LUAR BIASA gittewww.
Korang pilih sendiri nak dalam bentuk liquid atau tablet

notakaki: Kalau nak tenaga luar biasa yang ekstra lagi, banyakkan istigfar dan zikir daripada mengeluh kerja menimbun tak sudah2

Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com
Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa

7 comments:

Kakzakie said...

Belum cuba belum tahu
Dah cuba baru tahu kebaikannya.

ENA said...

suka both vivix n vita lea!

Khai♥Rin : anies said...

wowwww 100 thn tuuu

Puan Wawa said...

Betul tu kak.. Jom cuba..hihi

Puan Wawa said...

Me to..hihi

Puan Wawa said...

Lama kan? Tu tandanya produk ni terbaik..")

Faizah^Ramli said...

Dah cuba both product memang ternyata kualiti produk Shaklee hebat!

https://sihatcantikcergas.wordpress.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...