Assalamualaikum wbt,
Bismillah

BISNES ZERO MODAL BERSAMA BYG, bisnes online, jana pendapatan online dengan mudah


Alhamdulillah setelah 3 bulan, kami kembali dengan Open Sharing mega semula. Usaha ni tercetus selepas Wawa & team dapati terlalu ramai yang terkesan akibat Lockdown yang masih berjalan sampai harini. 

Kami hanya berkongsi peluang. Terpulang lah pada anda sama ada mahu grab atau sebaliknya. 

BISNES ZERO MODAL dan sangat flexible boleh dibuat di mana-mana sahaja----> bagi wawa, bisnes model seperti ni sayang lah jika disia-siakan. at least #dengarJeDulu mana lah tahu kami ada jawapan yang kalian tercari-cari selama ni.


Mungkin ada yang terkesan , bisnes tak dapat survive sebab tempoh lockdown customer tak membeli. Lets try something different dengan  produk dan bisnes  yang KALIS LOCKDOWN ni.

Beri peluang untuk diri sendiri untuk cuba ubah kewangan family dan bahagiakan mak ayah. Kami tahu ada yang terpaksa potong elaun kepada mak ayah semata-mata kerana duit gaji tak cukup. Mak/ayah tak pernah meminta tapi adakah kita sebagai anak takde langsung perasaan untuk MEMBALAS JASA?

Atau mungkin ada yang terpaksa ikat perut dek kerana masalah kewangan. Paling sedih tak dapat belikan buku best2 dan mainan untuk educational anak2.

Dengan ada nya extra income, kita dapatlah memberi pada yang tersayang. besar atau kecil bukan isu, tapi NILAI kepada sebuah pemberian tu sangat besar.


JOM DENGAR DULU ESOK!
DENGAR PERCUMA 1 hari jerrr.

Hari: Ahad.
Tarikh: 20 jun 2021
Masa: 2 sesi ( 2 petang dan 9 malam)

BISNES ZERO MODAL BERSAMA BYG, bisnes online, jana pendapatan online dengan mudah

BISNES ZERO MODAL BERSAMA BYG, bisnes online, jana pendapatan online dengan mudah


Niat lah untuk berubah ni kerana Allah dan demi membahagiakan orang yang kita sayang dunia akhirat. InsyaALLAH berbaloi.


NOTHING TO LOOSE sebab semua PERCUMA SAJE.

Jumpa anda esok, ajak lah ramai-ramai untuk dengar peluang. jika hidup mereka berubah, anda juga dapat saham kebaikkan darinya. insyaALLAH.


Jemput Daftar PERCUMA di sini:

See u tomorrow guys!




Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.