Assalamualaikum wbt,


Nazrai Face Mask Extender - Pandangan Belakang

MasyaAllah, cantiknya #nazraifacemaskextender ni. Terus jatuh cinta.😍

Korang, raya dah nak dekat ni. Walaupun tak dapat balik kampung, alhamdulillah kita tetap boleh beraya dengan syarat ikut SOP.

Jom kita menyerlah di aidilfitri dengan Nazrai Cubic Zirconia face Mask extender ni.

Facemask berkualiti premium ni, cantik berkilau-kilau. No wonder jadi pilihan selebriti Datuk Sri Siti Nurhaliza.

Bestnya, dapat postage percuma plus ada free gift dengan setiap pembelian tau. 

Wahhh, seronoknyaa beraya dengan Nazrai Cubic Zirconia face mask extender ni. Bila digayakan dengan face mask raya korang, lagi menyerlah. 😍

#nazraihijabpin #nazraifmextender #nazraifacemaskextender #nazrai #nazraibutangbaju #mist_rai #nazraihijabpin2020

Nazrai Face Mask Extender - Pandangan sisi


So cute

Nazrai Face Mask Extender

Ada yang belum kenal dengan Nazrai Face Mask Extender? Jom Wawa perkenalkan kepada kalian, siapa Nazrai Face Mask Extender? Exclusive sangat design nya kan. 

NAZRAI FACE MASK EXTENDER

Nazrai Face Mask Extender diasaskan oleh Ahmad Nazli Zulkifli pada tahun 2013 dimana pada awalnya produk Nazrai  adalah koleksi eksklusif tudung shifon dan hijab pin. NAZRAI merupakan gabungan nama diantara Tuan Ahmad Nazli bersama isterinya Puan Zuraidah.

NAZRAI hijabpin dikenali kerana kualiti jarumnya yang tajam dan tidak merosakkan kualiti tudung khususnya yang dibuat dari kain sutera.

Korang nak tahu tak? 

Datuk Sri Siti Nurhaliza penyanyi nombor 1 negara merupakan pemakai tegar koleksi hijab pin NAZRAI. Woww, exclusive sangat bila artis tersohor pun turut memakai koleksi NAZRAI ini.

NAZRAI face mask extender muncul pada tahun 2020 selepas negara dilanda dengan wabak covid-19. Ia diilhamkan dengan membantu wanita memakai mask sambil bergaya. 

NAZRAI face mask extender menggunakan bahan berkualiti iaitu tembaga bersalut perak dan batu cubic zirconia jenis AAA yang berkilauan dan bersinar-sinar. Manakala cangkuk face mask extender dibuat dari aloi tembaga yang tahan karat. 

Terdapat banyak pilihan rekaan menarik untuk penuhi citarasa pemakai untuk kelihatan glamour dan eksklusif dengan tema NAZRAI. Be Bold, Be Beautiful and Be in Love.

Oh ya, kalau korang nak tahu panjang facemask extender ini 17 cm hingga 18.5 cm. Ia boleh dipanjangkan dan dipendekkan mengikut kesesuaian pemakai tanpa penambahan kos.

Harga NAZRAI Face Mask Extender bermula RM96 hingga RM200. Dengan setiap pembelian akan mendapat FREE GIFT dan FREE postage. Masih sempat untuk anda grab Face Mask Exclusive ini sebab penghantaran sangat pantas. Dalam masa 1 hari dah sampai. Wawa punya depa pos hari isnin, petang selasa dah dapat (Selangor - Paka). 

Macam mana nak dapatkan NAZRAI Face Mask Extender? 

Anda boleh lihat koleksi-koleksi yang menarik cantik debom di intagram @nazrai_hijabpin2020 atau whatsapp ke no 012-2325816. https://www.wasap.my/60122325816