Assalamualaikum wbt,

Berapa Cash Bonus Shaklee Bagi? | Berapa Cash Bonus Agen Shaklee dapat setiap bulan? Ramai sebenarnya yang tidak tahu bahawa bisnes shaklee boleh buat duit dengan berkepuk-kepuk. Bonus yang kita dapat daripada bisnes shaklee adalah bersih dan tidak perlu untuk bayar staff, bayar sewa kedai, bayar minyak, tol dan sebagainya. Bonus yang anda dapat adalah bonus bersih tanpa perlu ditolak kos tersembunyi.

Cash Bonus Shaklee.
Suka tak kalau dapat bonus banyak macam ni? Bau kertas rm50 yang baru dan banyak, sungguh best tau. Menyengat ke hidung. hihi

BERAPA JENIS CASH BONUS AGEN SHAKLEE BOLEH DAPAT?

Jenis Bonus Agen Shaklee Boleh Dapat


CASH BONUS

Cash Bonus terbahagi kepada beberapa jenis, antaranya adalah:

1-Retail Profit = Untung runcit. perbezaan harga ahli dan harga jual
Retail profit (untung runcit) = Harga jual (RP) tolak Harga ahli (DN) <— untung runcit ni terus masuk ke poket anda ye. Untung runcit berbeza Bergantung pada jenis produk juga.

Untung runcit ni Boleh lah buat isi minyak ke bayar tol ke beli pisang goreng ke, lalu kat masjid, boleh singgah bagi sedekah:blush: contoh je. Atau boleh simpan untuk rolling modal semula. Terpulang.

2. Bonus Shaklee ( PB + NPB)
Setiap bulan (Sebulan sekali) shaklee akan masukkan ke akaun bank kita mengikut sales yang kita berjaya capai . ‘gaji shaklee’ ni akan masuk akaun dalam 13-14hb . Sejak ena bisnes dari tahun 2014 takde lagi shaklee x bayar bonus Pengedar, lambat pon takde. Masuk Awal ada lah.

3. Personal bonus, PB:
Bonus dari sales sendiri
4. Net Personal Bonus, NPB:
Lebihan bonus downline. Dalam sistem shaklee, upline tak ambil HAK downline. Tapi shaklee bayar upline sebagai UPAH coaching & guide. Kadar upah pula adalah LEBIHAN dari bonus downline:blush:
Nanti siapa nak jana income dari shaklee ada kelas advance kira-kira bonus, dari mana datangnya Bonus Shaklee. So bonus yang kita dapat : PB + NPB :white_check_mark: mengikut peratus bonus dari 5% hingga 21%

5. Intensive Bonus untuk level Coordinator Ke Atas
Intensive bonus ini shaklee akan berikan kepada setiap leader yang bantu downline masing-masing naik pangkat mengikut kategori masing-masing. Kalau korang nak tahu, insentive ini bukan sikit-sikit ya, masing-masing boleh dapat RM2000 hingga ke RM20,000 mengikut kelayakan setiap rank.


PURATA PENDAPATAN BULANAN AGEN SHAKLEE

BACA : Peluang 3C Dalam Bisnes Shaklee 

Link diatas mommy kupaskan tentang peluang 3C yang shaklee tawarkan kepada semua orang jika berminat untuk buat bisnes shaklee dengan lebih serius. Pada petang ini pula, mommy nak berkongsi dengan anda semua, peluang yang shaklee tawarkan kepada semua iaitu CASH BONUS atau BONUS TUNAI. Bercerita tentang Cash Bonus, pasti ramai kawan-kawan diluar sana yang ingin tahu, berapakah Cash Bonus yang shaklee tawarkan kepada Shaklee Independent Distributor. Betul ke betul? 

Purata Pendapatan Bonus Shaklee Bulanan Supervisor dan keatas

Sebelum kita bercerita dengan lebih lanjut, suka mommy nak beritahu bahawa bisnes shaklee adalah bisnes yang sangat mudah, fleksible (boleh dilakukan pada bila-bila masa dan dimana sahaja), tidak perlukan modal yang besar cuma RM35 sahaja yuran pendaftaran dan tidak perlu simpan stok.

CARA MENDAFTAR DAN MENJADI AGEN SHAKLEE

Daftar Ahli Shaklee : Pendaftaran Pantas Ahli Shaklee Online 2020

Syarat mendapat bonus tunai shaklee, anda perlu menjadi ahli shaklee terlebih dahulu. Yuran menjadi ahli atau agen shaklee sangat murah, iaitu hanya RM35 sahaja untuk pendaftaran keahlian shaklee.

Cash Bonus atau Bonus Tunai boleh dirasai oleh semua orang selepas mendaftar sebagai ahli. Walaupun anda tidak menjalankan bisnes, anda boleh juga dapat bonus tunai shaklee dengan syarat pembelian produk shaklee anda melebihi RM680 keatas dalam masa sebulan. Anda boleh kongsikan kepada kawan-kawan atau saudara mara yang ingin mencuba produk shaklee dan pembelian menggunakan id member anda. 

APA SAYA NAK BUAT BILA DAPAT BONUS SHAKLEE?

Beli Aset Dengan Bonus Shaklee
Untuk pengetahuan anda, Bonus Statement Shaklee "LAKU" untuk buat pembelian rumah, kereta dan sebagainya. Jika anda sudah mempunyai pekerjaan hakiki dan anda ingin mendapatkan duit sampingan, bisnes shaklee adalah pilihan yang paling tepat. Ini kerana, Bonus Shaklee akan masuk ke akaun anda setiap tengah bulan. 

Jika gaji kerja hakiki anda masuk pada akhir bulan, gaji bonus shaklee pula masuk pada pertengah bulan iaitu pada 14 atau 15 hari bulan setiap bulan. Jadi, sudah pasti anda mendapat dua gaji setiap bulan. Seronok ke beronok-ronok bila dapat gaji 2 kali setiap bulan? Cuba bagitahu mommy. 

Untuk pengetahuan anda juga, mommy bina rumah dengan tunai adalah hasil daripada kumpulan bonus mommy bersama gaji kerja hakiki dahulu. Alhamdulillah, mommy dan daddy berjaya dengan izin Allah bina rumah diatas tanah sendiri dengan tunai. Kami tidak membuat pinjaman bank. Inilah salah satu perkara yang anda boleh lakukan dengan Bonus Shaklee.

MACAM MANA CARA NAK DAPAT DAN KIRA BONUS SHAKLEE

Cara Pengiraan Personal Cash Bonus
Jadual ini menunjukkan cara pengiraan personal bonus bagi agen shaklee. Bonus setiap agen berbeza mengikut pencapaian sales masing-masing. Makin besar sales anda, makin besarlah bonus yang anda bakal terima. Ditambah pula dengan bonus leadership, jika anda mempunyai team yang lebih besar dan aktif, peluang mendapat bonus lebih besar sangat tinggi. 

UV adalah unit volume bagi setiap produk, lebih banyak anda membuat jualan, makan lebih besar UV anda terkumpul. Oleh itu, dalam bisnes shaklee paling utama anda perlu membuat sales dan juga pengembangan group. Lagi besar group anda, lagi besar bonus yang boleh anda dapat.

Jom kita teruskan dengan bonus statement yang diperolehi oleh agen shaklee setiap bulan. Ia berbeza mengikut rank dan juga kerajinan anda membuat jualan serta meningkatkan team anda sendiri. Jadi, jom mommy kongsikan kepada anda.

BONUS BULANAN SHAKLEE MENGIKUT RANK

1. Distributor

Distributor adalah ahli shaklee dan agen shaklee yang belum menjadi leader. Ada juga penerima bonus bagi distibutor adalah agen shaklee yang makan sendiri. Beli vitamin untuk kesihatan, tetiba dapat bonus. Best kan?









2. SUPERVISOR & SENIOR SUPERVISOR

Supervisor merupakan leader yang telah mencapai peratus bonus 21% dalam kumpulannya. Jadi, jom kita lihat berapa bonus bagi seorang supervisor pula.

Senior Supervisor pula leader yang telah mempunyai 1 ke 2 orang leader dibawahnya.








3. COORDINATOR & KEY COORDINATOR




4. MASTER COORDINATOR SHAKLEE

Master Coordinator adalah pangkat paling tinggi dalam bisnes shaklee. Untuk mencapai rank tertinggi ini, anda perlu membantu downline anda rank up sebagai leader atleast 15 orang. Ia bukanlah sesuatu yang mudah, tetapi ianya tidak mustahil.

Bonus dibawah ini adalah sistem shaklee update setiap hari, Pada 16 hb sudah cecah RM77 ribu, bayangkanlah berapa bonus seorang Master shaklee apabila capai akhir bulan. Ada yang mendapat bonus cecah 6 angka. Ianya tidak mustahil kerana bisnes shaklee adalah unlimited.


Jika anda berminat untuk menjadi sebahagian keluarga besar shaklee mommy, boleh terus mendaftar di link ini DAFTAR AGEN SHAKLEE PANTAS ataupun boleh hubungi mommy di whatsapp 019-9966576.