4 Bahan Utama Dalam Vivix Shaklee | Ramuan Vivix Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Hai, malam ini mommy nak kongsikan pula apa bahan-bahan utama yang terkandung dalam Vivix shaklee. Pasti ramai yang ingin mengetahuinya kan? Produk yang bagus terhasil daripada bahan-bahan yang terbaik.

Inginkah anda ketahui, apakah bahan-bahan utama dalam Vivix shaklee? Jika ya, teruskan pembacaan sehingga selesai tau. Setiap bahan yang terkandung didalam Vivix shaklee mempunyai peranan yang tersendiri. Apakah ia, jom teruskan pembacaan anda.

Ramuan utama Vivix shaklee terdiri daripada empat bahan iaitu Anggur Muscadine, Ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Eldeberi Eropah. Gabungan empat ramuan ini, maka terhasillah minuman botani yang lazat iaitu Vivix Shaklee.

Saiz Anggur Muscadine Ramuan Utama Vivix Shaklee

4 Ramuan Utama Vivix Shaklee

1. Anggur Muscadine
Buah Yang Luar Biasa dengan Antioksidan Luar Biasa
Terima kasih kepada cuaca "ekstrim", tempat dimana buah anggur muscadine tumbuh, jadi tidak hairanlah bahawa Anggur Muscadine digelar sebagai "Anggur Muscadine yang Berkuasa". Ia bersaiz besar, kulit dan bijinya lebih tebal dan ia mempunyai kromosom tambahan berbanding anggur biasa dari kedai runcit di tempat anda. Semua sifat unik ini membolehkan Anggur Muscadine mempunyai ciri antioksidan yang amat banyak (6 hingga 8 kali lebih daripada beri biru!) serta jumlah asid elagik yang paling tinggi, sejenis polifenol. Polifenol ini merangsang jalur selular, yang terlibat dalam pertahanan antioksidan, panjang umur dan kelangsungan hidup, serta penghasilan tenaga.
Manfaat Anggur Muscadine dalam Vivix shaklee
Manfaat Anggur Muscadine yang terkandung dalam Vivix shaklee adalah:
  • Menghalang dan mengurangkan pertumbuhan sel yang tidak normal.
  • Memanjangkan umur dan pengeluaran tenaga pada peringkat sel.
  • Mengawalatur tahap glukosa darah yang sihat.
2. Ekstrak Knotweed Jepun / Polygonum Cuspidatum
Manfaat Knotweed Jepun dalam Vivix shaklee
Manfaat Ekstrak Knotweed Jepun yang terkandung dalam Vivix shaklee adalah:
  • Menggalakkan kadar keradangan yang sihat.
  • Meningkatkan peredaran darah.
  • Merencatkan pergumpalan platelet darah.
3. Ekstrak Lobak Ungu
Manfaat Ekstrak Lobak Ungu dalam Vivix Shaklee
 Manfaat Ekstrak Lobak Ungu yang terkandung dalam Vivix Shaklee adalah:

  • Menggalakkan penglihatan yang sihat.
  • Meningkatkan keanjalan salur darah.
  • Mengurangkan keradangan.
4. Ekstrak Eldeberi Eropah

Manfaat Ekstrak Eldeberi Eropah dalam Vivix Shaklee
 Manfaat Ekstrak Eldeberi Eropah yang terkandung dalam Vivix Shaklee adalah:
  • Meningkatkan perlindungan imun.
  • Properti Anti-bakteria dan anti-virus.
  • Menggalakkan perkembangan sel-sel normal dan sihat.
Keempat-empat bahan dan ramuan yang terkandung dalam Vivix shaklee ini amat kaya dengan Polifenol dan Antioksidan. Polifenol dan Antioksidan ini berupaya melawan Radikal Bebas. Tahukah anda, apakah maksud Polifenol, Antioksidan dan Radikal Bebas?

Jom mommy terangkan kepada anda. 

Polifenol adalah Hadiah Alam untuk Kesihatan
Polifenol adalah bahan semulajadi yang terdapat dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran. Ia dihasilkan sebagai sebahagian daripada sistem pertahanan tumbuhan yang bertindak balas kepada persekitaran yang bahaya seperti serangan kuman, kecederaan, jangkitan, radiasi ultraviolet dan keadaan iklim yang bahaya. Ia juga memberi warna yang terang dan pelbagai kepada buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran.

Apakah itu Antioksidan?
Antioksidan adalah bahan yang boleh melindungi sel anda dari kesan radikal bebas. Ia didapati secara semulajadi dalam makanan berasaskan tumbuhan termasuk buah-buahan, sayur-sayuran, produk bijirin, kacang, biji, herba dan rempah-ratus.

Apakah itu Radikal Bebas?
Radikal bebas adalah molekul yang dihasilkan apabila badan anda memecah makanan atau terdedah kepada pencemaran alam sekitar seperti asap rokok, tekanan dan radiasi. Radikal bebas boleh memainkan peranan dalam penyakit jantung, kanser dan penyakit lain.

Kenapa Shaklee memilih Anggur Muscadine untuk menghasilkan Vivix? Ada cerita disebalik buah Anggur. Bagaimana Anggur Muscadine bertukar kepada Vivix? Nak tahu?

Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?


POKOK ANGGUR KEPADA VIVIX® 

Anggur Muscadine yang mempunyai keupayaan membiak dalam keadaan cuaca yang melampau di Georgia dan menawarkan ciri-ciri antioksida yang sangat banyak dan kepekatan polifenol yang tinggi. Dari pertanian hingga pengekstrakan dan pembotolan, kami melakukan pemilihan dan pemprosesan yang teliti untuk memastikan anda hanya mendapat produk yang berkualiti tinggi.

1. Tradisi Memenuhi Inovasi

Anggur ke Vivix | Tradisi memenuhi Inovasi
Tradisi Memenuhi Inovasi

Anggur Muscadine kami diperah "whole-press" dengan menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan untuk mengekalkan rasa dan nutrien yang bermanfaat dengan polifenol yang maksimum. Dengan tradisi pertanian yang digabungkan dengan teknologi moden Shaklee, anda akan dapat menikmati yang terbaik dari alam semula jadi dan sains dalam bentuk minuman botani yang selamat, terbukti dan berkesan.

2. Dari Ladang Anggur dengan Penjagaan Terbaik dan Sentuhan Paling Lembut

Anggur ke Vivix | Dari Ladang Anggur dengan Penjagaan Terbaik dan Sentuhan Paling Lembut
Dari Ladang Anggur dengan Penjagaan Terbaik dan Sentuhan Paling Lembut

Dipetik dengan tangan, Anggur Muscadine yang berharga ini telah melalui penjagaan rapi dengan penuh perhatian oleh petani di Paulk Vineyards. Setiap anggur dijaga rapi, dipilih dan diasingkan untuk memberikan anda kepekatan paling tinggi dengan nutrien yang penuh kebaikan.

3. Komited untuk Kualiti

Anggur ke Vivix | Komited untuk Kualiti
Komited untuk Kualiti

Untuk mendapatkan polifenol dan kebaikan nutrien yang maksimum, kami mempunyai Pusat Inovasi Forrest C. Shaklee yang menempatkan pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Shaklee yang bekerja siang dan malam untuk mengawasi dan seterusnya menyempurnakan proses tersebut supaya anda mendapat kebaikan nutrisi terbaik dari produk kami.

4. Tumbuh di Georgia
Anggur ke Vivix | Tumbuh di Georgia
Tumbuh di Georgia

Shaklee telah menugaskan Paulk Vineyards di Georgia, kebun muscadine terbesar di dunia, untuk menanam anggur Muscadine yang berkuasa. Pertama kali ditanam pada tahun 1970, keluarga Paulk telah menanam pokok anggur pertama ke lebih 600 ekar tanah menghasilkan muscadine yang sihat dan segar pada hari ini. Hujan atau panas, penjagaan terhebat dan sentuhan lembut telah diberikan kepada muscadine, menjadikannya anggur yang dicari dalam industri ini.

Inilah kisah ramuan Vivix shaklee yang perlu anda tahu supaya, tidak keliru dengan apa yang anda dengar.

Bagaimana, anda sudah membaca info tentang vivix shaklee diatas? Ingin mencuba produk ini? Hubungi mommy segera naa.


Istimewa anda dapatkan supplemen vivix shaklee dari mommy hari ini,
* Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda layak mendapat POS PERCUMA, KEAHLIAN PERCUMA dan terus mendapat HARGA AHLI yang jauh lebih jimat dan pulangan bonus pada bulan seterusnya.

BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.

Testimoni, Testimoni Vivix, Vivix shaklee, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Vivix Johor, Pengedar Vivix Shaklee, vivix shaklee reviews shaklee vivix side effects vivix shaklee harga 2016 vivix shaklee price vivix shaklee testimonials vivix shaklee cancer vivix shaklee ingredients shaklee vivix malaysia shaklee vivix side effects vivix shaklee cara makan vivix untuk sakit buah pinggang ubat buah pinggang paling mujarab makanan untuk pesakit buah pinggang cara mencegah sakit buah pinggang buah pinggang rosak penawar sakit pinggang daun sup cuci buah pinggang tanda sakit buah pinggang tahap 4 ubat sakit pinggang yang mujarab does shaklee vivix work vivix shaklee cara makan shaklee vivix cancer shaklee vivix ingredients shaklee vivix benefits shaklee vivix review shaklee vivix price shaklee vivix testimonials Images for shaklee vivix cancer shaklee cancer testimonials shaklee cancer treatment nutriferon and cancer nutriferon negative side effects shaklee nutriferon side effects does shaklee vivix work shaklee vivix side effects shaklee vivix testimonials

Mahu mendapatkan produk ini dengan harga lebih jimat 15% - 20%? Baca cara jadi ahli di sini.

atau boleh berhubung dengan kami terus melalui whatsapp atau telegram,


019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Paka dan Ketengah Jaya