Keistimewaan Vivix Shaklee.

Assalamualaikum wbt,

Vivix shaklee minuman botani lazat bebas bahan perisa mahupun pengawet
Vivix shaklee adalah minuman botani yang mengandungi resveratrol dan polifenol hebat membantu kesihatan badan sehingga ke tahap sel. Biasa kita dengar vitamin untuk kulit, untuk tulang, untuk lemak kan? Jarang dan mungkin belum pernah kita dengar, supplemen boleh menembusi ke tahap dna kita. Dan supplemen tersebut adalah VIVIX shaklee.

Apakah keistimewaan Vivix yang boleh menembusi sehingga ke tahap sel di dalam tubuh kita?

Keistimewaan Vivix shaklee

  • Dengan kemajuan saintifik, campuran proprietari berasaskan anggur muscadine, salah satu buah yang paling jarang didapati dan paling kuat, digabungkan dengan campuran Rejuvetrol™ yang sedang dipatenkan iaitu campuran Ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Eldeberi Eropah.
  • Meningkatkan kepekatan asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.
  • Semulajadi - tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna atau pengawet.
  • Proses pengekstrakan yang telah dipaten bantu mengekalkan bioaktif polifenol.
  • Dicipta daripada penyelidikan klinikal yang berjaya termasuk Kajian Landmark, salah satu kajian klinikal terbesar tentang kesan jangka panjang pengambilan suplemen dan Kajian Telomere.
  • Diuji lebih daripada 16,000 kali untuk keselamatan dan kualiti semasa dicipta.
  • Minuman botani yang lazat.
  • Disahkan halal oleh Islamic Services of America (ISA) yang diiktiraf oleh JAKIM.

Istimewa anda dapatkan supplemen vivix shaklee dari mommy hari ini,
* Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda layak mendapat POS PERCUMA, KEAHLIAN PERCUMA dan terus mendapat HARGA AHLI yang jauh lebih jimat dan pulangan bonus pada bulan seterusnya.

BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.

Testimoni, Testimoni Vivix, Vivix shaklee, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Vivix Johor, Pengedar Vivix Shaklee, vivix shaklee reviews shaklee vivix side effects vivix shaklee harga 2016 vivix shaklee price vivix shaklee testimonials vivix shaklee cancer vivix shaklee ingredients shaklee vivix malaysia shaklee vivix side effects vivix shaklee cara makan vivix untuk sakit buah pinggang ubat buah pinggang paling mujarab makanan untuk pesakit buah pinggang cara mencegah sakit buah pinggang buah pinggang rosak penawar sakit pinggang daun sup cuci buah pinggang tanda sakit buah pinggang tahap 4 ubat sakit pinggang yang mujarab does shaklee vivix work vivix shaklee cara makan shaklee vivix cancer shaklee vivix ingredients shaklee vivix benefits shaklee vivix review shaklee vivix price shaklee vivix testimonials Images for shaklee vivix cancer shaklee cancer testimonials shaklee cancer treatment nutriferon and cancer nutriferon negative side effects shaklee nutriferon side effects does shaklee vivix work shaklee vivix side effects shaklee vivix testimonials

Mahu mendapatkan produk ini dengan harga lebih jimat 15% - 20%? Baca cara jadi ahli di sini.

atau boleh berhubung dengan kami terus melalui whatsapp atau telegram,


019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Paka dan Ketengah Jaya