Nak Yakin Tanpa Make Up? Gunalah Youth!

Assalamualaikum wbt,

Nak Yakin Tanpa Make Up? Gunalah Youth



Setiap kali keluar rumah, ramai dikalangan kita terutamanya wanita merasa kurang keyakinan tanpa mengenakan make up. Tahukah anda, sesekali wajah kita perlu bernafas tanpa diselaputi oleh foundation yang tebal. Namun, keadaan kulit yang kurang sihat menjadikan kita kurang berkeyakinan untuk keluar dengan kulit wajah tanpa make up. Orang kampung mommy kata, bare face. hehe

Mommy suka sebenarnya tengok orang make up, tetapi untuk mengenakan foundation pada kulit agak mengurangkan keselesaan pada mommy. Tambahan pula, apabila kita nak solat terpaksa guna make up remover untuk bersihkan wajah yang telah dipakai make up. Bukankah itu suatu pembaziran? Ini pendapat mommy la.

Apa yang mommy lakukan untuk keluar bekerja atau pun dating dengan daddy, untuk tambah keyakinan tanpa make up adalah dengan menggunakan Moisturizer youth skincare dari shaklee. Ini kerana Moisturizer youth skincare shaklee membantu menjadikan kulit mommy lebih sihat dan dilindungi.

Keistimewaan moisturizer youth skincare shaklee mempunyai SPF50 yang mana membantu melindungi kulit mommy selama 500 jam setiap hari. Best kan? Selain melindungi kulit dari sinaran ultra violet (UVA dan UVB), moisturizer dapat melindungi kulit dari serangan kanser akibat daripada sinaran UV. 

youth skincare shaklee, testimoni youth skincare shaklee, youth skincare, youth shaklee, moisturizer shaklee, moisturizer youth shaklee, moisturizer spf 50
Mommy hanya pakai moisturizer datang ofis & lipsice


Moisturizer bahkan lebih melindungi kulit kita daripada memakai foundation yang tebal. Ia juga menjadikan kulit mommy lebih moist dan ringan. 

Psstt, bulan ni ada promosi Youth tau. Boleh tengok bawah ni naa


Click ▶️ www.wasap.my/60199966576

Pilihan Promosi shaklee di SINI.

019-9966576 (Mommy Wawa) 
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Ketengah Jaya