OMG! Lihat Demo Skincare Youth Shaklee, Skincare Manakah Yang Terbaik Melindungi Kulit Daripada Mengalami Proses Oksidasi

Assalamualaikum wbt,

OMG! Youth Skincare Shaklee Memang Terbaik Melindungi Kulit Anda.

Sebelum kak wawa tunjukkan hasil demo menggunakan produk luaran shaklee iaitu Youth skincare, jo kita fahami dulu apa itu Oksidasi.

Apa itu Oksidasi? Apakah definisi Oksidasi?

Oksidasi adalah kesan interaksi unsur yang berbeza iaitu antara oksigen dan radikal bebas yang mana menyebabkan berlaku kerosakan pada permukaan benda hidup mahupun yang sudah mati.

Ambil contoh, sebiji epal dibelah dua dan jika dibiarkan tanpa perlindungan ke atas permukaan yang dibelah tadi, apakah yang terjadi?

Cuba lihat buah epal diatas, jika kita potong dua sebiji epal dan biarkan ia beberapa jam pasti permukaan isi epal tadi menjadi keperangan. Kesan keperangan itulah yang dipanggil terjadinya oksidasi. Begitu juga keadaan kulit kita, jika dibiarkan tanpa perlindungan yang betul proses oksidasi akan terjadi dengan cepat.

Kesannya, kulit menjadi bermasalah seperti cepat berkedut, kusam, kurang berseri dan tidak sihat.

Dibawah ini, kak wawa nak kongsikan kepada anda bagaimana produk shaklee iaitu Youth Skincare shaklee dapat membantu melindungi kulit anda dari mengalami proses oksidasi.

Gambar pertama adalah demo Youth skincare shaklee yang dilakukan terhadap beberapa hiris epal yang disapu dengan beberapa produk skincare jenama lain. Demo ini dilakukan selama beberapa jam untuk melihat brand manakah yang dapat melindungi daripada mengalami proses oksidasi.

Gambar 1 : Sebelum menggunakan mana-mana produk skincare

Selepas epal dipotong, ia belum berlaku proses oksidasi dan kita boleh lihat permukaan hirisan buah epal masih cantik, putih, cerah dan bersih.

Gambar 2 : Selepas 2 jam menggunakan produk skincare
 Selepas 2 jam, hirisan epal ini mengalami proses oksidasi di mana radikal bebas telah menjalankan tugas. hehe. Kita boleh lihat permukaan hirisan buah epal sudah berubah warna. Manakala Youth skincare masih lagi berwarna cantik, umpama baru lepas potong. Tiada perubahan yang ketara.


Gambar 3 : Selepas 4 jam menggunakan produk skincare
 Selepas 4 jam, hirisan buah epal yang menggunakan brand lain sudah semakin berubah warna keperangan. Manakala hirisan buah epal yang menggunakan youth skincare masih kelihatan putih bersih dan cantik.


Gambar 4 : Selepas menggunakan beberapa produk keatas hirisan epal

Inilah hasil selepas menunjukkan demo beberapa brand skincare yang digunakan keatas hirisan buah epal. Hasilnya sangat menakjubkan bagi penggunaan Youth skincare shaklee, di mana permukaan buah epal sangat-sangat terjaga dan tidak mengalami oksidasi seperti pemakaian brand lain.

Jadi, kulit anda pastinya terlindungi daripada mengalami proses oksidasi dan ancaman radikal bebas sepanjang hari. Anda tahukan, kesannya keatas kulit kita bila terdedah terhadap oksidasi dan radikal bebas?

Lihat gambar dibawah bahagian kanan, ini adalah kesan daripada mengalami proses oksidasi dan terkena serangan radikal bebas. Ia boleh menjejaskan kulit wajah anda.


Jom kita transformasikan dari kulit sebelah kanan, ke sebelah kiri. hihi

Macam mana nak dapatkan produk Youth skincare shaklee kak wawa? Caranya mudah sahaja, boleh terus whatsapp kak wawa untuk dapatkan Youth skincare shaklee dengan harga yang sangat berpatutan. Bulan ini ada promosi harga runtuh untuk pendaftaran ahli baru. Jom kita..

Bacaan tentang Youth Skincare shaklee :





Jika anda ingin dapatkan harga lebih jimat, boleh mendaftar sebagai ahli shaklee. Ini kerana anda boleh dapati PENGJIMATAN sehingga 21%.

Jika berminat, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah atau boleh hubungi agen-agen kami di SINI.

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Penawar