Keistimewaan Omega Guard Shaklee.

Assalamualaikum wbt,

Pernah dengar Omega Guard shaklee? Pernah dengar asid lemak Omega-3? Tahu tak kandungan asid lemak Omega-3 tu apa? Haa, pagi ni kak wawa nak share dengan anda sedikit info yang mana penting untuk anda tahu.

Spektrum lengkap asid lemak Omega-3 dengan ketulenan tinggi adalah nutrien yang anda perlukan untuk badan yang kuat dan sihat. 

Omega Guard shaklee adalah Minyak Ikan Tulen Berkepekatan Tinggi. Omega Guard adalah minyak ikan tulen bergred farmaseutikal.

Untuk memilih Omega Guard terbaik adalah anda perlu pastikan Omega Guard anda mengandungi asid lemak Omega-3, di mana tubuh anda tidak mampu hasilkan sendiri. Anda perlukan asid lemak Omega-3 ini dari sumber luar. Asid lemak Omega-3 pula mengandungi EPA dan DHA penting untuk kesihatan tubuh dan otak manusia.

Apa keistimewaan Omega Guard shaklee?

Keistimewaan Omega Guard Shaklee

Keistimewaan Omega Guard Shaklee, Omega Guard Shaklee, Omega Guard Shaklee, Pengedar shaklee pengerang, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee bandar penawar, pengedar shaklee paka


1. Minyak Ikan Berkepekatan Tinggi

Omega Guard shaklee membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semulajadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk.

Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).

2. Penyulingan Molekul Berganda

Untuk memastikan ketulinan dan kepekatan, minyak ikan di dalam Omega Guard shaklee menjalani proses moden iaitu Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PBC dan lain-lain bahan cemar.

Selain itu, Omega Guard shaklee melakukan proses penyulingan molekul berganda bagi mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.

3. Sahabat Laut (Friend of the Sea)

Omega Guard shaklee diiktiraf oleh Sahabat Laut (Friend of the Sea) untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.

3 keisitimewaan Omega Guard shaklee sangat unik dan tidak terdapat dalam brand lain. Ini kerana kos yang dikeluarkan oleh pihak shaklee sangat besar dan shaklee sememangnya mementingkan kualiti yang tinggi bagi meningkatkan kesihatan para pengguna.

Pelbagai fungsi menarik dan terbaik Omega Guard shaklee boleh anda dapatkan di Link ini OMEGA GUARD SHAKLEE dan testimoni tentang Omega Guard shaklee juga boleh di dapati di link ini TESTIMONI OMEGA GUARD SHAKLEE.

Bulan ini shaklee tidak buat promosi untuk Omega Guard, jika anda ingin mencuba dan amalkan Omega Guard shaklee yang berkualiti tinggi ini, boleh hubungi kami untuk proses pembelian.  

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)

BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Penawar