Keistimewaan Alfalfa Complex Shaklee.

Assalamualaikum wbt,

Siapa yang pernah makan supplemen Alfalfa Complex shaklee? Apa yang sudah anda rasai kesan selepas amal makan alfalfa complex? Untuk pengetahuan anda, Alfalfa Complex dikenali sebagai Raja segala makanan. Ia memiliki pelbagai manfaat penting untuk kesihatan tubuh badan.

Apa itu Alfalfa?

Alfalfa merupakan Raja segala makanan yang telah dijumpai berabad lamanya. Alfalfa mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6-18 meter ke bawah, bagi membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah.

Tumbuhan ini membekalkan lebih 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin. Ia juga merupakan sumber baik untuk klorofil, empat kali lebih tinggi daripada sayur-sayuran biasa.

Keistimewaan Alfalfa Complex Shaklee, Alfalfa complex shaklee, Harga Alfalfa Complex shaklee, Manfaat alfalfa complex shaklee, pengedar shaklee pengerang, pengedar shaklee penawar, pengedar shaklee paka, pengedar vivix shaklee


Keistimewaan Alfalfa Complex Shaklee

Empat keistimewaan utama Alfalfa Complex shaklee berbanding brand lain.

  1. Alfalfa Complex adalah Shaklee Signature Formula yang asalnya dibangunkan oleh Dr.Shaklee pada tahun 1950-an. Kini, usia Alfalfa Complex shaklee 68 tahun.
  2. Alfalfa Complex shaklee ditanam di kawasan subur Antelope Valley, California dan dituai di puncak kematangan iaitu selepas 2 tahun untuk pastikan kandungan nutrisi sebaik mungkin.
  3. Selepas dituai, ia diletakkan untuk pengeringan di bawah udara segar dan sinar matahari panas California.
  4. Shaklee hanya menggunakan serbuk dedaun untuk kesan terbaik.
Empat keistimewaan ini menjadikan produk Alfalfa Complex shaklee sangat unik, berkesan, halal dan berkualiti tinggi untuk tubuh badan manusia.

Untuk pengetahuan anda semua, bulan ini shaklee adakan promosi besar-besaran untuk produk istimewa ini iaitu Alfalfa Complex shaklee dengan belian 3 botol Alfalfa complex, anda mendapat 5% potongan harga.

Untuk belian dan order,


Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)

BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Penawar