7 Idea Hadiah Perkahwinan untuk Pengantin di Printcious!

Assalamualaikum wbt,

Musim perkahwinan tahun 2018 sudah ditetapkan oleh ramai pasangan diseluruh Malaysia, termasuklah geng-geng kita yang bakal menamatkan zaman bujang. Bagi pengantin, kegusaran untuk persediaan hari bahagia nanti sudah dirancang awal-awal supaya tidak memeningkan kepala. 

Namun begitu, bagi rakan-rakan yang menerima kad jemputan sudah pening kepala memikirkan apakah idea hadiah perkahwinan untuk bakal pengantin nanti. Usahlah risau, kak wawa ada nak kongsikan '7 Idea Hadiah Perkahwinan untuk Pengantin'. Anda tidak perlu lagi untuk memeningkan kepala bagi mencari apakah hadiah perkahwinan yang sesuai untuk teman-teman yang ingin melangsungkan perkahwinan nanti.

PRINTCIOUS YOUR PRECIOUS GIFTS menawarkan pelbagai hadiah menarik untuk anda pilih bagi pasangan pengantin baru serta yang baru melangsungkan pertunangan.

Ohh ya, idea hadiah perkahwinan untuk pengantin ini juga sesuai juga untuk diberikan kepada pasangan yang ingin melangsungkan pertunangan. Jom kita usha-usha dulu, apakah idea hadiah untuk diberikan kepada pasangan pengantin baru nanti di sini. Pilihan yang boleh anda buat adalah, klik sahaja wedding gift ideas for bride and groom  untuk hadiah perkahwianan and engagement gifts untuk majlis pertunangan.

Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Kemeja-T

Idea yang pertama untuk anda hadiahkan kepada pasangan pengantin baru adalah berupa "Kemeja-T". Printcious website menawarkan pelbagai jenis design Kemeja-T yang boleh direka menggukan kreativiti sendiri. Jika anda ingin meletakkan gambar pasangan pengantin, anda boleh lakukan sedemikian hanya melalui website Printcious.


Rekaan pilihan hadiah kemeja-T jenis kapas
Rekaan design kemeja T ini anda boleh letakkan kata-kata mengikut kreativiti anda serta imej juga boleh ditukar mengikut kreativiti masing-masing. Boleh lawati laman web Printcious di sini untuk melihat pelbagai jenis design kemeja-t sebagai hadiah perkahwinan dan pertunangan sahabat mahupun keluarga anda.

Rekaan pilihan hadiah kemeja-T

Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Mug

Selain Kemeja-T, idea hadiah perkahwinan terbaik adalah Mug yang boleh direka khas. Anda boleh memilih pelbagai rekaan samada dari website Printcious sendiri atau rekaan khas mengikut kreativiti anda. Semuanya di Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Mug.

Mug Rekaan Khas mengikut kreativiti anda

Selain itu, anda juga boleh meletakkan image anda sendiri untuk diberikan kepada pasangan pengantin sebagai hadiah istimewa atau anda juga boleh meletak image pasangan pengantin di magic mug ini. Menarik kan?

Lagi rekaan menarik magic mug

Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Kusyen

Idea hadiah perkahwinan terbaik untuk anda berikan kepada pasangan pengantin baru adalah rekaan khas kusyen. Haaa, macam mana tu? 

Anda hanya perlu memilih warna dan design yang digemari dan lakukan tempahan semudah ABC. Gambar dan kata-kata juga boleh diubah mengikut kreativiti anda. Mudah kan?

Kak wawa yakin sangat, pengantin akan gembira menerima hadiah istimewa rekaan khas kusyen ini.



Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Puzzle


Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Kanvas


Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Jubin Seramik


Hadiah unik ini hanya boleh didapati di printcious.my sahaja tau. Idea hadiah perkahwinan rekaan khas Jubin seramik ini menjadi tarikan untuk anda hadiahkan kepada bakal pengantin bagi mengingatkan hari bahagia mereka untuk tatapan di masa hadapan.

Unik kan? Jubin seramik boleh direka khas menggunakan rekaan anda sendiri mengikut pilihan yang ada di website printcious.my.

Hadiah Perkahwinan Terbaik Dengan Rekaan Khas Pad Tetikus

Jika sahabat anda atau pasangan pengantin yang jenis workaholic dengan computer, pc dan laptop, apa kata anda berikan mereka hadiah pad tetikus yang direka khas oleh anda.




Macam mana nak order? Haaa, mudah saja!Cuma follow 4 step diatas dan create your own design & edit text and then, place your order.


“If you are looking for best wedding door gifts, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest,
wedding photo booth rental is your best entertainment.
Don’t miss to click here too Button Badges Malaysia, Bulk Order Color Mug, Bulk Order Magic Mug, Bulk Order Lanyard, Bulk Order Mousepad
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event


Website: www.printcious.com