My Pregnancy Journey Part 2 ; Pengumuman Secara Tertutup

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Wawa doakan semoga dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang hari. Lagi dua hari kita bakal masuk ke bulan Ramadhan kareem. Semoga Allah permudahkan urusan kita semua untuk menjalani ibadah puasa dengan baik.

Alhamdulillah, hari ni genap sudah kandungan wawa berusia 3 bulan 2 minggu. Setelah mencapai usia 4 bulan, barulah wawa berbesar hati untuk umumkan pada sahabat handai dan juga para agen dibawah team wawa iaitu BYG (Billionaire Young Group). Pengumuman ini juga sebagai tanda penghargaan buat sahabat-sahabat semua yang sentiasa mendoakan kehadiran zuriat buat wawa dan suami.

Alhamdulillah, setelah 4 tahun mendirikan rumahtangga dan berkat doa mak ayah, mertua, keluarga dekat dan jauh, sahabat handai samada kenal atau pun tidak, Allah telah makbulkan doa kalian. Jutaan terima kasih wawa ucapkan, semoga doa-doa kalian ini Allah kembalikan kepada kalian pula samada untuk anak, cucu, anak saudara, anak jiran yang masih belum menerima cahaya mata untuk mereka dapat juga insyaAllah.

kredit photo sehat magazine